آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 869157

واقعیت مجازی در آموزش و پرورش


واقعیت مجازی در آموزش و پرورش

 

محتوای مقاله

واقعیت مجازی آغازش را در منطقه سرگرمی آغاز کرد، اما با گذشت زمان، کاربرد عملی نیز داشت. و تعلیم و تربیت بی اعتنا نبود. هدف اصلی واقعیت مجازی در آموزش و پرورش این است که فرآیند مطالعه را هیجان انگیز و موثرتر کنیم. شبیه سازی VR یک درک عمیق از مواد توسط یک یادگیرنده را فراهم می کند که کاربرد آن در زندگی واقعی است.

قویترین اثبات اینکه واقعیت مجازی برای سیستم آموزشی مناسب است، به نوعی مغز انسان است. واقعیت این است که مغز قصد دارد تا 10٪ آنچه را که میخواند، 20٪ از آنچه که میشنود و 90٪ آنچه را که میخواند یا شبیهسازی میکند، به یاد داشته باشد. بنابراین بیایید ببینیم که فناوری VR در واقع میتواند از نظر آموزش و پرورش در سال 2018 و فراتر از آن باشد.

"به یاد داشته باشید اگر می خواهید برای همیشه زندگی کنید" - مهاتما گاندی.

آیا ما آماده هستیم؟

کنگره جهانی موبایل در این سال، در بارسلونا برگزار شد، ادامه کار در برنامه اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDGs) را تأیید کرد. هدف این برنامه مبارزه با بی عدالتی، نابرابری و چالش های زمان ما است. یکی از 17 هدف این است که آموزش کافی برای همه و ترویج یادگیری مادام العمر فراهم آورد. بنابراین، ما مطمئن هستیم در مورد افزایش تحرک آموزش و پرورش و غنی سازی آن با قالب مجازی در آینده نزدیک.

با وجود تمام مزایا، واقعیت مجازی هنوز دور از پیاده سازی گسترده به آموزش و پرورش است. علیرغم اینکه97٪ دانش آموزان مایل به مطالعه برخی از دوره های VR هستند، فقط 23٪ از مدارس VR را آزمایش کرده اند و حدود 10٪ از آنها در سال یا سال آینده استفاده می کنند.

واقعیت مجازی در آموزش و پرورش
 
تیتانهای VR فضایی. اعتبار: Steampowered

آخرین نظرسنجی ها در میان معلمان نشان می دهد:

  • 68٪ مایل به استفاده از VR برای تکمیل دوره برای بدرفتاری بیشتر از مواد آموزشی توسط دانش آموزان هستند.
  • 72٪ مایل به استفاده از یک شبیه سازی VR برای تکثیر تجربه زندگی واقعی مربوط به محتوای درس هستند.
  • 69٪ آماده سفر مجازی به مقصد های دور (دیوار چین بزرگ یا استون هنج) یا مکان های غیر قابل دسترسی مانند سیارات و فضا هستند؛
  • 42٪ از معلمان 9-12 کلاس معتقدند که استفاده از VR برای تورهای کالج ها می تواند کمک به نوجوانان انتخاب دانشگاه آینده خود را.

در حالی که اکثر معلمان معتقدند که VR به طور عمده به علم (82 درصد)، مطالعات اجتماعی (81 درصد) و تاریخ (81 درصد) کمک خواهد کرد، محققان روندهای زیر را به دست می آورند: [socialallocker]

52٪ 29٪ 20٪ 15٪ 12٪ 10٪ 23٪
علوم پایه تاریخ مهندسی هنرها ریاضیات طرح ادبیات دوره های دیگر

قبل از اینکه ما به مزایای واقعیت مجازی در آموزش و پرورش برسیم، باید عوامل کلیدی توقف را نام برد ، تا کنون VR را کاهش داده است. این موارد عبارتند از: فقدان محتوای VR با کیفیت، هزینه بالایی، سردرد مربوط به HMD ها، ارتباطات بالقوه کمتری در شخص، درک اشتباه از کلاس ها به عنوان بازی.

کاربرد واقعیت مجازی در آموزش و پرورش

MVP برنامه VR خود را برای 14 روز!

برآورد رایگان در 24 ساعت دریافت کنید

  • آیکون
    کمک به مدیریت محصول
  • آیکون
    از 25 دلار در ساعت
  • آیکون
    100+ AR & VR developers

چگونه کار می کنیم؟

  • 24 ساعتبرای برآورد
  • 7 دبرای قابهای چوبی
  • 2 Wبرای MVP

تمام استفاده عملی VR در آموزش را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: آموزش مدرسه / دانشگاه و یادگیری در محل کار. کاربرد عملی VR ممکن است به شرح زیر باشد.

  • سفرهای زمینه های مجازی

رایج ترین و واضح ترین استفاده از VR فراهم آوردن قابلیت بازدید مجازی از مکان های دوردست یا جاهایی غیر قابل دسترسی است.

  • آموزش ویژه

برای افراد مبتلا به اختلالات فیزیکی تحصیل و مطالعه در جهان از طریق هدست VR یک گزینه عالی برای تحصیل است.

  • ایجاد محتوا

در حال حاضر، دوره های واقعی واقعیت مجازی اغلب برای کلاس های علمی و تاریخی ایجاد می شود. اگر چه در واقع، فرمت مجازی را می توان به هر موضوع و موضوع اعمال کرد.

  • برنامه های پزشکی

بخش بزرگی از سرمایه گذاری در آموزش VR به سمت آموزش دانشجویان پزشکی و پرسنل پزشکی هدایت می شود. برنامه های مختلف آموزش و پرورش به منظور آماده سازی پزشکان و پرستاران، و شبیه سازی کمک به تمرین موارد بالینی مختلف و بهبود مهارت.

واقعیت مجازی در آموزش و پرورش
 
اعتبار: InMind VR
  • آموزش

بیشتر دانش آموزان می گویند که مطالعه مواد پیچیده از طریق وظایف عملی، درک بهتر این موضوع را فراهم می آورد. VR می تواند یک محیط مناسب و قابل کنترل برای هر نوع آموزش فراهم کند.

  • یادگیری دور

با VR، آموزش آنلاین راحت تر می شود و حتی می تواند احساس حضور را فراهم کند. بالقوه کلاسهای مجازی فرصتی برای رقابت با مدارس سنتی دارند، اما فقط به محض این که VR مقرون به صرفه شود.

  • طرح

VR می تواند به طراحی و مدل سازی کمک کند تا به سطح کیفی متفاوت پیشرفت کند. این تکنولوژی باعث ایجاد مدل های سه بعدی، نمایش تمام جزئیات و ویژگی ها، ویرایش، تبدیل و آزمایش در محیط های مجازی می شود.

  • استخدام

بازدید از یک دانشگاه از طریق تور مجازی یک شانس عالی برای آشنا شدن با فرایند یادگیری و زندگی در محوطه دانشگاه در هنگام انتخاب آینده "alma mater" است.

واقعیت مجازی در آموزش و پرورش
 
اعتبار: ClassVR.

این برای چه چیز خوب است

واقعیت مجازی باعث می شود فرایند مطالعه کلاسی یک تجربه واقعا جذاب باشد. با کمک آن، یک کلاس درس به چهار دیوار محدود نمی شود، موضوعات علمی مواد یا ابزار کم ندارند، زیست شناسی و آناتومی می توانند اطلاعات را تجسم کنند.

تجسم. واضح ترین مزیت استفاده از VR در آموزش (برای هر حوزه دیگر نیز درست است) روش پیشرفته تجسم است. واقعیت مجازی تبدیل به ابزار جهانی برای نمایش اشیاء، فرآیندها، مکان ها و رویدادهای تاریخی شده است.

بهبود کیفیت آموزش به عنوان تجسم کمک می کند تا به درک و به یاد داشته باشید، دانش آموزان می توانند تجربی حتی بیشتر از immersive در شبیه سازی آموزش. VR ثابت شده است قادر به متناسب کردن هر موضوع یا برنامه مدرسه و دانشگاه است.

واقعیت مجازی در آموزش و پرورش
 
اعتبار: گفتار مجازی

مشارکت فعال. این روزها هزاران ساله ممکن است کلاس درس معمولی را که کمی خسته کننده است را درک کند. یکپارچه سازی VR در برنامه درسی یکی از راه های تقویت فرآیند یادگیری برای آنهاست. علاوه بر ایجاد علاقه، VR همچنین می تواند حواس پرتی را بر روی یک گوشی هوشمند حذف کند.

بدون موانع زبان برای دانشجویان بین المللی، مانع زبان اغلب می تواند یک مشکل باشد. با واقعیت مجازی، مطالعه مواد در هر زبان خارجی می تواند به نرم افزار VR اجرا شود.

بهبود سیستم ارزیابی. تحقیقات ادعا می کند که عملکرد بیشتر پاداش فوری مثبت اثرات دانش آموزان. VR به جای سنتی با توجه به اشتباهات و خطاها، جنبه های gamification را در فرآیند یادگیری به ارمغان می آورد و سیستم پاداش های قابل تشخیص را فراهم می کند.

چند نمونه از VR آموزشی

در ابتدا محتوای VR برای اهداف آموزشی بیشتر برای موضوعات علمی ایجاد شد. در حال حاضر، شرکت های توسعه، نرم افزار جدید VR را برای همه رشته ها، بر اساس درخواست کالج ها و دانشگاه ها، راه اندازی می کنند.

Unimersiv یکی از بزرگترین سیستم های آموزشی برای VR است. این شرکت انواع VR را برای مدارس (آناتومی، بازدید از تور به روم باستان، آکروپلیس آتن و استون هانگه، یادگیری دایناسورها در VR و غیره) و آموزش شرکت ها ایجاد می کند.

 

برنامه King Tut VR تجربه ای کامل از غرق شدن را به تاریخ باستانی ارائه می دهد. تور VR هدایت بینندگان را به آرامگاه Tutankhamun با یک محیط مجازی 360 درجه پر از مصنوعات تاریخی است.

کانال کشف کار خود را برای کشف دنیای ما و به اشتراک گذاری دانش در مورد آن ادامه می دهد. برنامه جدید خود، Discovery VR ، تجربه تماشایی را با تماشای فیلم های مجازی از مکان های باور نکردنی سیاره ما فراهم می کند.

 

شبیه سازی VR آپولو 11 رویدادهای ماه ژوئیه 1969 فرود ماه را بازسازی می کند. این نوع جدیدی از مستند است که در آن شما می توانید از فرمان ماژول کنترل و پرواز کنید، زمین فرود قمر را بچرخانید، سطح ماه را کشف کرده و برخی از آزمایشات را انجام دهید.

یکی از برنامه های گرافیکی از Google، Tilt Brush ، کمک می کند تا هنر در فضای 3D با امکانات زیادی ایجاد کنید. با استفاده از طیف گسترده ای از برس های پویا و انواع رابط ها، دانش آموزان و هنرمندان می توانند از هر فضای مجازی به عنوان یک بوم برای ایجاد یک شاهکار واقعی استفاده کنند و حتی به عنوان GIF های متحرک به اشتراک بگذارند.

 

به احتمال زیاد، در سال 2018، ما شاهد کاهش هزینه برای سخت افزار و محصولات VR، محتوای بهتر و افزایش کلی عمومی خواهیم بود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، VR فرصت شگرفتن تغییر شیوه یادگیری و تدریس را دارد. [/ sociallocker]

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1926

برچسب های مهم

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما