آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 869083

تور مجازی ۳۶۰ چه کاربردی دارد؟


تور مجازی ۳۶۰ چه کاربردی دارد؟

استفاده از تور مجاری برای معرفی کسب و کار های بزرگ و کوچک، معرفی مکان ها ، معرفی شهر یا معرفی مراکز رفاهی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از تور مجازی یک تبلیغات سریع و اثر گذار بر تعداد بیشتری از افراد و کاربران داشته و می توانید به تعداد دنبال کنندگان خود بیافزایید و اعتبار کسب نمایید.

مهم ترین استفاده کاربردی از تور های مجازی را می توان موارد مهم زیر دانست:

مدرسه و دانشگاه های آموزش عالی، هتل و تالار های پذیرایی، کافی شاپ و رستوران، مراکز رفاهی و خرید، مراکز تفریحی، مراکز گردشگری معروف، فروشگاه و… می باشد. با استفاده از تور های مجازی می توانید به رونق کسب و کار خود افزوده، جاذبه های گردشگری شهرتان را به مسافران نا آشنا معرفی کرده و تبلیغاتی جهانی برای محصولات تولیدی خود بدست بیاورید.

تور های مجازی توسط افراد متخصص و آشنا به کار حرفه ای عکاسی و نرم افزار ها انجام می پذیرد. شما می توانید با کمترین هزینه بهترین و بالاترین میزان تبلیغات را در شبکه جهانی اینترنت و رسانه های مجازی بدست بیاورید و به حسن شهرت خود بیافزایید.

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1657

برچسب های مهم

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما