آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 869136

فتوگرامتری در شهرستان آمل


فتوگرامتری در شهرستان آمل

فناوری فتوگرامتری

ستار محمدی 

فتوگرامتری چیست؟

Photogrammetry یک علم برای اندازه گیری از عکس است. این روش با استفاده از اختلاف منظر به دست آمده بین چند تصویر، گرفته شده از نقاط مختلف از نظر است. Photogrammetry می تواند برای ضبط زمینه های پیچیده 2D و 3D استفاده شود. این تقلید استریوسکوپی بینایی بین دوچشمی انسان است و در واقع برای دریافت تمام اطلاعاتی از اشیاء فیزیکی موجود استفاده می شود. در واقع، این فرایند اطلاعات مربوط به شکل، حجم و عمق موضوع را که شما در حال تلاش برای اسکن آن است، جمع آوری می کند.

این روش برای تبدیل چندین عکس به یک طراحی دقیق 3D است.

 

چگونه فوتوگرامتری کار می کند؟

Photogrammetry با استخراج اطلاعات هندسی یک تصویر دو بعدی کار می کند. با ترکیب بسیاری از تصاویر، شما قادر خواهید بود یک تصویر سه بعدی ایجاد کنید. Photogrammetry فرایندی است که برای ایجاد اسکن 3D از یک شی مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از چندین عکس. در حقیقت، امکان ساخت مدل سه بعدی یک شی با چندین تصویر از این شیء، که به طور خلاقانه از دیدگاه های مختلف گرفته شده است، به منظور ارائه نمایشی کامل از شی است. برای این کار لزوما نیازی به استفاده از یک اسکنر سه بعدی نیست، یک اسمارتفون ساده، یک قرص یا یک دوربین خوب می تواند با تثبیت کننده تصویر خوب استفاده شود!
با تشکر از photogrammetry و مجموعه ای از الگوریتم های پیچیده، شما با استفاده از یک پروسه بازسازی قدرتمند، یک مدل 3D دیجیتال با استفاده از چندین عکس از شیء اصلی دنیای واقعی را دریافت خواهید کرد. تصاویر بیشتر شما، دقیق تر طراحی 3D شما خواهد بود. همچنین ممکن است یک تصویر را به یک مدل 3D تبدیل کنید ، اما بدیهی است، شما یک نتیجه بهینه تنها با یک تصویر دریافت نخواهید کرد.

منبع: http://www.aamspi.com/services/aerial-photogrammetry/

 

چرا باید از یک نرم افزار فوتوگرامتری استفاده کنید؟

اسکن 3D می تواند برای برنامه های مختلف مفید باشد. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن یک مدل 3D قابل قبول و استفاده از تکنولوژی چاپ 3D با استفاده از خدمات چاپ آنلاین 3D مانند Sculpteo. اما داشتن یک طراحی عالی 3D نیز یک ابزار شگفت انگیز برای تجسم است.

Photogrammetry برای نقشه برداری توپوگرافی، معماری، مهندسی، یا حتی زمین شناسی مفید است! بسیاری از ابزارهای نرم افزاری برای عکس های هوایی اختصاص داده شده اند، فتوگرامتری واقعا برای استفاده جغرافیایی مفید است. به عنوان مثال، باستان شناسان نیز از آن برای ایجاد نقشه های پیچیده و راه دور استفاده می کنند.

 

  انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1789

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما