آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 869144

افزایش چشمگیر گردشگری با vr ar


افزایش چشمگیر گردشگری با vr ar

واقعیت مجازی در گردشگری

یکی از بزرگ‌ترین شاخه‌های واقعیت مجازی، ویدئوهای ۳۶۰ درجه است. این فناوری به این گونه است که ویدئوها یا تصاویری ۳۶۰ درجه و با کیفیت بالا از جاذبه‌های گردشگری و مهم تهیه می‌شود و افراد از کشورهای دیگر و از فواصل دور می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی آن ویدئوها را آن‌گونه ببینند که گویی در همان‌جا قرار دارند و به هرطرف که بخواهند می‌توانند حرکت کنند.

پوشیده نیست که این استفاده نه تنها در جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی و در فضای باز، بلکه در فضاهایی مانند موزه‌ها نیز می‌تواند پیاده شود و مردم سراسر دنیا با استفاده از چنین فناوری به‌طور مثال خود را در میان موزه ایران باستان تصور می‌کنند و به هر اثر تاریخی که می‌خواهند به دقت نگاه می‌کنند. موزه بریتیش لندن و موزه تاریخ طبیعی آمریکا بخشی از داشته‌های خود را از این طریق به نمایش می‌گذارند و انگیزه گردشگران را برای سفر به آن مناطق و دیدار از دیگر آثار در آن موزه‌ها افزایش می‌دهند.

علاوه‌بر موزه‌ها در حال حاضر بسیاری از برندهای بزرگ گردشگری را می‌بینیم که محتواهای زیبا و شگفت‌آوری را برای ارائه از طریق این فناوری ارائه می‌کنند. به‌عنوان مثال در سال ۲۰۱۵ شرکت بزرگ مسافرتی «توماس کوک» با همکاری سامسونگ و فیلم‌سازان واقعیت مجازی مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه از چند مقصد گردشگری خود را برای مشتریان تهیه و ارائه کرد. مشتریانی که به شعب این شرکت در انگلستان، آلمان و بلژیک مراجعه می‌کردند، می‌توانستند از این امکانات پیش از سفر با استفاده از هدست‌های VR سامسونگ بهره ببرند. در سه ماه نخست ۲۰۱۵ این کمپین موفق شد سطح سرمایه‌گذاری‌ها را به میزان ۴۰ درصد افزایش دهد.

یکی دیگر از بزرگ‌ترین فعالیت‌ها در این زمینه Visit Dubai بوده است که توانسته ویدئوهای جذاب ۳۶۰ درجه‌ای از دبی تهیه کند و در این ویدئوها تعامل لمسی را نیز به خوبی گنجانده است. بعضی از مقاصد گردشگری در استرالیا و جاذبه‌های دیگر دنیا نیز به این عرصه وارد شده‌اند. آنچه به‌عنوان یک حقیقت غیرقابل کتمان می‌توانیم آن را بیان کنیم این است که این تکنولوژی تازه، توجه بسیار زیادی را به خود جلب خواهد کرد و دنیای گردشگری را در سال ۲۰۱۶ تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. همگام با این توسعه در سراسر دنیا به نظر می‌رسد مقاصد گردشگری در ایران در سطوح محلی و استانی می‌توانند از این ابزار جدید برای معرفی هرچه بهتر مقاصد خود و جذب گردشگران استفاده کنند.

 

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1728

برچسب های مهم

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما