آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 869207

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی


نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

نقش واقعیت افزوده واقعیت مجازی در بازاریابی

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی از قبیل هزینه و مکان جغرافیایی امکانپذیر نمیباشد.

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

در بازایابی نوین، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و اینترنت اشیا به کمک متخصصین مارکتینگ آمده و دنیای جدیدی برای کاربران ساخته است. بطور مثال در صنعت توریسم و گردشگری بسیاری از آژانس های مسافرتی در آمریکا از طریق واقعیت مجازی امکان گشت و گذار در مقاصد مختلف را بصورت مجازی فراهم آورده تا مشتری بتواند با علم کافی خرید کند و پس از آن با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در موزه ها اطلاعات لازم مربوط به هر اثر رو دریافت کند.

همینطور ایران خودرو، ایکیا و بسیاری از شرکت های بزرگ و استارت آپها بدنبال استفاده از این فناوری ها برای معرفی و نمایش محصولات خود هستند تا کاربران بصورت تصویری و کاربردی با محصول موردنظر آشنا شوند.

در گذشته ماشین های مخصوص به گوگل با دوربین 360 درجه از شهرها فیلمبرداری میکردند تا تصویر کاملی از شهر ارائه کنند اما امروزه با ترکیب تکنولوژی واقعیت افزوده و بازی، بسیاری از شرکت ها با مقاصد نقشه برداری یا جاسوسی اطلاعات مورد نظر خود را جمع آوری میکنند تا جایی که در بسیاری از کشورها استفاده غیربومی از این تکنولوژی منع شده است. بطور مثال در بازی پوکمون یا نرم افزارهای مشابه شما با استفاده از دوربین موبایل و گشت و گذار در شهر امتیاز جمع می‌کنید و در سوی مقابل اطلاعات کاملی از محیط در اختیار شرکت سازنده قرار میدهید، این دقیقا همان کاری است که گوگل ارث با صرف وقت و هزینه بسیار سعی در انجام آن را داشت.

کاربرد واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در دیجیتال مارکتینگ

یک مجری دیجیتال مارکتینگ و مشاور شبکه های اجتماعی میتواند برای معرفی ملموس و 360 درجه محصول خود با استفاده از ترکیب ای آر،وی آر و ویدئو درک کاملی از مزیت های محصول به مشتریان القا کند و جذابترین تبلیغات را در شبکه های اجتماعی به نمایش دربیاورد و یا با ترکیب واقعیت افزوده و بازی کاربر را با محصول و خدمات خود درگیر کند.

صنعت مد و فشن، پیشرو در استفاده از تکنولوژی ای آر و وی آر برای مشتریان خود بوده اند و بطور مثال توسط اپلیکیشن آرایشی سفورا SEPHORA شما در هر نقطه از دنیا با تست مجازی هزاران محصول برروی صورت خود و ضریب خطای 5درصدی میتوانید بهترین و لذتبخش ترین خرید خود را داشته باشید. درآینده نزدیک شما قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی لباس، ابتدا لباس و شلوار را بصورت کامل بصورت مجازی تست و سپس نسبت به خرید آن با رنگ و سایز مناسب اقدام میکنید و یا قبل از خرید مجسمه، ابتدا آنرا توسط تکنولوژی واقعیت مجازی در نقاط مختلف منزل مشاهده میکنید تا خرید بهتری داشته باشید.
همانطور که ذکر شد مباحث ایکامرس از سئو، موجودی انبار و …. فراتر رفته و چالش امروز، درگیر کردن هرچه بیشتر کاربرها با سایت و محصولات است.

 

 

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1540

برچسب های مهم

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما