آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 31
  • بازدید کل : 869212

چرا یک مشاور املاک به وب سایت احتیاج دارد؟


چرا  یک مشاور املاک به وب سایت احتیاج دارد؟

چرا  یک مشاور املاک به وب سایت احتیاج دارد؟

وب سایت شما اولین و مهمترین تصور از تجارت CRE شما را بصورت آنلاین ارائه می دهد. به دفعات ، آیندگان (مستاجران و سرمایه گذاران) درمورد اینكه آیا با توجه به محتوا و شخصیت ارائه ملك خود در ارتباط باشند ، تصمیم می گیرند.

این ممکن است خشن به نظر برسد. اما ، این همچنین یک فرصت اصلی است که می تواند معاملات CRE و لیست های املاک شما را از هم جدا کند.

1. اولین تصور قدرتمند را ایجاد کنید

مردم به یک وب سایت ملکی که تمیز ، مدرن و آسان برای حرکت باشد احترام می گذارند در حقیقت ، هنگامی که مردم برای اولین بار به وب سایت شما نگاه می کنند ، به طور ناخودآگاه قضاوت هایی درباره اعتبار شرکت ، رویه های تجاری و کیفیت کلی شرکت شما انجام می دهند.

به همین دلیل است که تأثیر اول روی چشم اندازهایتان بسیار مهم است.

خوشبختانه ، اولین تصورات پرقدرت با یک وب سایت ملک SharpLaunch انجام شده برای شما استاندارد است. ما از تصویر آنلاین شرکت شما برای شما استفاده خواهیم کرد.

2. اعتبار را بسازید

در صنعت CRE تریلیون دلاری ، چشم انداز شما انتظار دارد که شرکت شما از وب با کیفیت و معتبر وب برخوردار باشد.

حضور پررنگ در اینترنت اعتبار کسب و کار شما را به شما جلب می کند و اعتماد می کند و باعث می شود که شرکت شما متعهد به موفقیت مشتری باشد.

به عنوان مثال ، وب سایت های SharpLaunch به طرح های رابط کاربری فوق العاده مدرن ، ادغام فهرست املاک ، نقشه های تعاملی ، نام تجاری شرکت شما و تقریبا همه چیز مجهز شده اند تا تجربه های به یاد ماندنی کاربر را در اختیار شما قرار دهند.

ما اطمینان می دهیم که حضور وب سایت شما برای اعتبار حداکثر کسب و کار معتبر ، حرفه ای و بهینه شده است.

3. تولید سرب 24/7

صنعت املاک و مستغلات تجاری 24/7 فعال است. بنابراین ، در اختیار داشتن دارایی دیجیتالی که شبانه روزی جذب ، ضبط و مدیریت می کند بسیار مهم است.

با وب سایت SharpLaunch سفارشی خود ، به یک دارایی دیجیتالی دسترسی پیدا خواهید کرد که به هنگام تولید نسل ، اهرم بزرگی به شما می دهد.

وب سایت های املاک SharpLaunch به گونه ای طراحی شده اند که فوراً علاقه را به خود جلب کنند و چشم انداز را درگیر خود کنند. این به معنای فرصت های بیشتر برای تبدیل مستاجران و سرمایه گذاران بالقوه برای ارتباط با شما است.

4- بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید

تقریباً 80٪ سرمایه گذاران و مستاجرین جستجوی خود را برای املاک و مستغلات تجاری بصورت آنلاین آغاز می کنند. با توجه به این نکته ، گسترش ردپای دیجیتالی بسیار مهم است و اطمینان حاصل کنید که لیست املاک شما بهینه سازی شده موتور جستجوگر است (SEO) ، بنابراین در موتورهای جستجو مانند Google و Bing به راحتی پیدا می شوند.

با استفاده از SharpLaunch ، ویژگیهای شما برای قرار گرفتن در معرض سئو بهینه خواهد شد و می توانید نام دامنه مارک دار را برای وب سایت خود انتخاب کنید تا حداکثر مراجعه به کلمات ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و قرار گرفتن در معرض مارک را به حداکثر برسانید.

علاوه بر این ، لیست های املاک شما در SharpLaunch بصورت خودکار همگام سازی می شود و در سایت ها و پورتال های پیشرو در لیست معاملات املاک و مستغلات قرار می گیرند.

5- رقبا را بزنید

وضع موجود در بازاریابی CRE این است که به سادگی یک ملک را در Loopnet / Costar ذکر کنید و از شبکه مخاطبین یک کارگزار استفاده کنید.

اما در دنیای دیجیتال رو به رشد که ما در آن زندگی می کنیم ، رفتار خریدار با سرعت زیادی در حال تغییر است و برای تمایز و ضرب و شتم رقبا CRE که با روشهای سنتی بازاریابی گیر کرده اند ، به ابزارها و فناوریهای مؤثر نیاز دارید .

وب سایتهای دارای ویژگی های کامل SharpLaunch امکان دسترسی جهانی را به شما می دهد تا اطمینان حاصل شود که چشم اندازهای شما قادر خواهند بود لیست های املاک شما ، اسناد دسترسی را مشاهده کنند و از هر نقطه جهان در هر زمان با شما در تماس باشند. شما نسبت به این رقابت حائز اهمیت هستید زیرا وب سایت شما دائماً برای شما کار می کند.

6. پایه و اساس بازاریابی

وب سایت املاک شما به عنوان پایه مهمی برای هرگونه تلاش موفق در بازاریابی خدمت می کند . این مرکز بازاریابی است که می تواند با هر کمپین چند کانال ، اعم از آنلاین و آفلاین به اشتراک گذاشته و با آن در ارتباط باشد. این شامل انفجارهای ایمیل ، سایتهای لیست CRE ، رسانه های اجتماعی و حتی ادغام با وب سایت شرکت شما می باشد.

علاوه بر این ، مزیت وب سایت املاک با SharpLaunch این است که تیم شما را به بینش های ارزشمند بازاریابی مانند مکان بازدید کنندگان شما از کجا می رساند و دقیقاً چه کسانی هستند.

7. از فرصت های از دست رفته خودداری کنید

اینترنت مملو از لیست دارایی های منسوخ است. این که آیا لیست املاک 10 روز یا 10 ماه از تاریخ بسته شدن گذشته است ، نتیجه معمولاً یکسان است - فرصتی از دست رفته برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری آینده نگر.

برای حل این مشکل ، SharpLaunch شما را با روشی آسان به روز می کند تا همیشه هر یک از لیست های دارایی خود را به روز کنید.

تیم شما توسط کارکنان SharpLaunch پشتیبانی می شود تا لیست های شما را با توضیحات دقیق ملک ، املاک ، برنامه های کف ، مشخصات ساختمان ، عکس ها و موارد دیگر حفظ کند. این تضمین می کند که لیست املاک شما همیشه منعکس کننده جدیدترین اطلاعات هر لیست موجود به صورت آنلاین باشد تا از فرصت های گمشده جلوگیری شود.

8- قوام برند

SharpLaunch نام تجاری شما را در هر یک از وب سایت های شرکت شما تراز می کند. کل سبد دارایی وب سایت های شما دارای طرح های رنگی مشابه ، قلم ها ، عکس ها ، آرم ها و حتی سبک های محتوا است.

این هماهنگی در همه وب سایت های شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای تر برای تجارت خود ایجاد کنید و چشم اندازهای خود را با نام تجاری خود آشنا کنید.

همچنین با گسترش ردپای دیجیتالی شما از طریق نمونه کارها املاک شما ، چه به صورت دارایی هایی که شما در اختیار دارید و چه به نمایندگی از یک مالک ساختمان ، نماینده شما هستند ، به شرکت شما افزایش می ده

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1525

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما