آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 869188

آموزش تور مجازی املاک ۳ جلسه


آموزش تور مجازی املاک ۳ جلسه

با توجه به تاثیر کرونا بر شغل املاک،مجموعه املاک مارکتینگ شمال برای املاکداران و مشاورین ملکی کلاس خصوصی ۳ جلسه ای آموزش ساخت تور مجازی ویلا را برای اولین بار در کشور برگزار نماید.

چکیده #نرم_افزار_تور_مجازی #رازهای_۳۶۰

نحوه برگزاری کلاس کاملا خصوصی بوده است بدین شکل که هر دفتر املاک در صورت تمایل کلاس را در دفتر املاک خود برگزار نماید تا افراد بیشتری از پرسنل آن دفتر بتوانند از آموزش استفاده نمایند. بعد از آموزش هم برای اولین بار نرم افزار "رازهای ۳۶۰" تنها نرم افزار آموزش تصویری تور مجازی به زبان فارسی به متقاضیان به صورت رایگان جهت تقویت مراحل پیشترفته اهدامیگردد. همچنین املاک مارکتینگ شمال شما را تاانجام یک پروژه واقعی کاری بعداز آموزشها همراهی و پشتیبانی میکند. در ضمن کلیه نرم افزارهای مورد نیاز برای ساخت تور مجازی املاک نیز در اختیار املاک دارانو مشاورین قرارمیگیرد. شما با ساخت تور مجازی املاک و قرار دادن لینک آن در #دیوار میتوانید ویلای خود راکاملا شفاف و ماهرانه برای مشتریان خود بنمایش بگذارید. طبق آمار دو مجازی۳۵ درصد تاثیر گذار تر و احتمال فروش رابه طور باورنکردنی بالا میبرد.

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1367

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما