آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 869211

کارت ویزیت و تراکت هوشمند


به نام خدا 

موضوع ایده: فراگیر کردن و بومی سازی  واقعیت افزوده روی محصولات چاپی. 

ریحانه فرامرزیان( آموزش دیده از IRAN  3D  360)

هر روز که میگذرد دنیای تبلیغات رو به گستردگی وسیعی از امکانات خصوصا امکانات جذاب و مولتی مدیا است. اجرایی شدن و بومی سازی این ایده کمک خوبی برای بازاریاب ها و طراح های تبلیغات محسوب می شود.به نوعی که بازاریابی دیجیتال را به معنی واقعی متحول میکند. «واقعیت افزوده»+«محصولات چاپی»

وقتی دوربین روی کارت مشخص گرفته میشود به صورت هوشمند و سه بعدی توضیحات مربوط به محل کسب و کار  یا مرکز خدمات یا محصول یا مکان فروش و یا...نمایش داده خواهد شد راه های ارتباطی ، نوع درخواست های مشتری ، فیلم و کاتالوگ محصولات و خدمات ، موقعیت مکانی شرکت یا موسسه و ..... ارائه داده خواهد شد استفاده ازاین طرح با توجه به هزینه های بسیار بالای سایر حوزه ها ،هزینه کمتری دارد. مثال های کاربردی برای این ایده: فست فود ،پیتزا ،رستوران : یک فست فود انواع غذاهای خود را بر روی تراکت یا کارت ویزیت خود نشان می دهد ومشتری با گزینه هایی که روی کارت ویزیت گذاشته می‌تواند مثل یک البوم به راحتی عکس های بعدی را ببیند قیمت ها را مشاهده کند و در صورت نیاز سفارش دهد املاک و مستغلات : یک املاک می‌تواند خانه ویلا و زمین هایی که قصد فروش دارد را به راحتی روی کارت هوشمند گذاشته شخص با کلیک روی آن ویلا به موقعیت جغرافیایی ،قیمت و مشخصات آن دست پیدا می کند و با کلیک بر روی شماره تلفن املاک که روی کارت ویزیت است تماس برقرار می شود هتل یا مسافرخانه یا بوم گردی : به راحتی می‌تواند با گزینه هایی که در کارت ویزیت تراکت خودش قرار می دهد و با کمک تکنولژی هایی از جمله تور مجازی ۳۶۰ و یاحتی تور مجازی سه بعدی از اتاقی که قصد اجاره آن را دارد دیدن نباید تمام اجزای آن اتاق ببیند و بعد با کلیک روی سفارش آنلاین روی کارت ویزیت سفارش آنلاین خودش را انجام دهد . لباس فروشی یک لباس فروشی یا کفش فروشی یا مزون عروس به راحتی می تواند محصولات تاپ و خودش را برای فروش آنلاین روی کارت ویزیت خودش تبیین نماید. تغییر راحت و لحظه ای محتوی نکته مهم لازم به ذکر است این ایده هر لحظه قابل تغییر است یعنی اگر قیمت‌ها تغییر کرده باشد به راحتی در سرور قیمت‌ها را تغییر می‌دهند و روی همه کارت های موجود در بازار قیمت تغییر میکند .

 

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 941

دیدگاه های کاربران (1)

حمید
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱

بسیار عالی

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما