آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 869149

اولین و پرمحتوا ترین نمایشگاه نوین واقعیت افزوده در شهر آمل


اولین و پرمحتوا ترین نمایشگاه  نوین واقعیت افزوده در شهر آمل

 با توجه به انواع تحریمها از اقتصادی گرفته تا تحریمهای فرهنگی و علمی و... اما هر چند وقت کارهای دست اول و نوع از طرف بعضی از سازمانها ،آن هم نه پایتخت، بلکه شهرستانها شاهدیم .

اینبار نیز در ایام ۲ اتفاق ملی تاریخی کشور ( رحلت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد) شاهد یک اتفاق عالی و دشمن سوز از طرف یکی از سازمانهای وابسته به شهرداری آمل بوده ایم.

 

حسن متان ،ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری آمل، جوان،خوش فکر ،علاقمند به تلفیق ارزشها با تکنولوژی روز اما همچنان گمنام در بین مدیران موفق کشور.

نمایشگاه آیینه انقلاب شمال کشور دومین کار ملی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری آمل بوده چراکه پروژه ملی تاریخی "نقشه آمل من" یا آمل مپ کمتر از سه ماه قبل در ایام نوروز ،یکی از موفق ترین پروژه های ماندگار در زمینه آشنایی تاریخ و گردشگری استان مازندران بوده که تلفیق از واقعیت افزوده و مجازی هم زمان همراه با کلیپ های مستندی از این اثر فاخر بوده.

و اینبار نیز نمایشگاه آیینه انقلاب شمال کشور در شهرستان آمل اثبات کننده این ادعا است که شهر آمل نه تنها میتواند پروژه های فرهنگی اجتماعی درون شهری و درون استانی را به خوبی با نسل جوان (و پلتفرم به دست) ارتباط برقرار کرده بلکه حتی میتواند پروژه های ملی مذهبی کشوری و به جرات بین المللی  را انجام دهد.

 

 لازم به ذکر است اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل نیز در صدور مجوز و نیز هماهنگی های کتبی و شفایی و تلفنی و... تمام سعی و همکاری را در برپایی این نمایشگاه و اتفاق بزرگ داشته است.

 

متن گزارش نمایشگاه هوشمند آیینه انقلاب شهرستان آمل در بیمارستان امام رضا(ع) 

توجه: گزارش کامل این نمایشگاه در مصلی نماز جمعه شهر آمل نیز بزودی منتشر میشود

برگزاری اولین نمایشگاه واقعیت افزوده آیینه انقلاب شمال کشور در بیمارستان امام رضا ع آمل/افتخار بزرگ دیگری از بیمارستان امام رضا ع آمل . به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا ع آمل برای اولین بار در شمال کشور اولین نمایشگاه واقعیت افزوده آیینه انقلاب با همکاری بیت شریف امام خمینی (ره)، مجموعه بیمارستان و کانون ش رجائی بیمارستان و دستگاه های اجرایی شهرستان آمل در بیمارستان امام رضا ع با حضور فرمانده محترم س.. پ.. ا. ه شهرستان آمل، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، مدیر محترم کانون ب. جامعه پزشکی شهرستان آمل، معاونین محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، مدیر محترم نظام پرستاری شهرستان آمل، مدیر محترم حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، حسن متان ریاست محترم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری آمل  همچنین معاونین محترم فرماندهی س. ب.. ا.. ه شهرستان آمل و مدعوین و همکاران گرامی در محوطه حیاط بیمارستان برگزار گردید. این پروژه ملی نمایشگاه شامل 40 تابلو هوهشمند مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده(AR) بوده که از تولد تا رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خمینی (ره) برای اولین به‌نمایش گذاشته شد. . دکتر سید رضا توسلی مقدم ریاست محترم بیمارستان امام رضا ع هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن پتانسیل های موجود بیمارستان امام رضا در زمینه فرهنگ و نوآوری و اینکه نه تنها در زمینه درمان همکاران مشغول به کار می باشند بلکه در زمینه های فرهنگی هم فعال و تاثیر گذار می باشند. . این نمایشگاه در روز های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 11 و 12 خرداد پذیرای بازدید کنندگان محترم بوده است. . . #واقعیت_مجازی #واقعیت_افزوده #دانش_بنیان #آمل #نمایشگاه #نمایشگاه_هوشمند #هوشمند #ar #vr #فرهنگی #کادردرمان #هنر #تکنولوژی_روز #تکنولوژی #شمال_ايران #خلاقیت #فناوری #مازندران #بیمارستان #بیمارستانها #امام_رضا_امل #بیمارستان_امام_رضا_آمل #علوم_پزشکی_مازندران

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 950

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما