»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و..
»آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه
» آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل
ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554
گوگل رسما در اندروید 11 به پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی DayDream خاتمه داد
گوگل رسما اعلام کرد که پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی دیدریم خاتمه یافته است و از این پلتفرم در اندروید ۱۱ پشتیبانی نمیشود. زیرمجموعهی ابرشرکت آلفابت با ارسال پستی رسما از خاتمهی کار پلتفرم واقعیت مجازی دیدریم خبر داد و گفت که اپلیکیشن دیدریم دیگر بهروزرسانی جدیدی دریافت نمیکند و اجرای آن ممکن است در برخی از محصولات مبتنیبر اندروید ۱۱ با مشکل مواجه شود.
سران گوگل توضیح دادند که کاربران همچنان میتوانند از اپلیکیشن دیدریم استفاده کنند؛ اما این شرکت دیگر از پلتفرم دیدریم پشتیبانی نمیکند و بهروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن آن عرضه نخواهد نکرد. با اینکه اپلیکیشنهای توسعهدادهشدهی شرکتهای شخص ثالث نیز همچنان در گوگل پلی استور موجود هستند، گوگل تصمیم گرفت ساخت هدستهای دیدریم ویوو را در سال ۲۰۱۹ متوقف کند.
دیدریم یکی از دو پلتفرم بزرگ واقعیت مجازی برای گجتهای قابلحمل بود که همراهبا سامسونگ گیر ویآر دراختیار کاربران قرار گرفت. درحالیکه گوگل میخواست پلتفرم دیدریم به یکی از دستاوردهای بزرگ این شرکت درکنار پلتفرم اندروید تبدیل شود، استقبال بسیار کم کاربران به شکست پلتفرم دیدریم ختم شد.
درحالحاضر، گوگل تمرکز خود را از واقعیت مجازی بهسمت واقعیت افزوده برده است و ناکامی پلتفرم دیدریم نشان میدهد که حداقل تا معرفی پلتفرم دیگری در این زمینه سالها فاصله داریم. شکست گوگل در عرصهی واقعیت مجازی در حالی رقم میخورد که فیسبوک با هدستهای مختلف سری آکیولس توانسته مشتریان بسیاری درزمینهی هدستهای واقعیت مجازی جذب کند.
تردمیل واقعیت مجازی، باشگاهی هیجانانگیز در خانه شما
استارتاپ Virtuix در حال ساخت یک تردمیل واقعیت مجازی است که میتواند خانه شما را به یک باشگاه تبدیل کند.
استارتاپ واقعیت مجازی Virtuix در حال ساخت یک تردمیل VR برای خانههای شما است. دستگاه Omni One یک تردمیل برای تمام بدن است که به شما در محیطی مجازی اجازه پریدن، دویدن و خم شدن را میدهد. مشابه این وسیله را میتوان در فیلم Ready Player One استیون اسپیلبرگ مشاهده کرد؛ اکنون تقریبا دیگر هیچ چیز در دنیای فناوری و سینما تنها یک تخیل باقی نمیماند و پس از مدتی ساخته میشود، این تردمیل واقعیت مجازی نیز همین گونه است. گفته میشود Omni One اواسط سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۹۹۵ دلار به فروش میرسد. تاکنون بیشتر هزینههای فرایند ساخت دستگاه استارتاپ مذکور توسط کمپین سرمایهگذاری مردمی جمعآوری شده است.
فرایند توسعه دستگاه سرمایهگذاری شده Virtuix Omni از سال ۲۰۱۳ شروع شد. این تردمیل درواقع یک پلتفرم کماصطکاک است که از تجهیزاتی مانند کفش استفاده میکند که همین ویژگی را دارند. همانطور که در تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه Omni One مشاهده میشود، این دستگاه شما را در یک منطقه نگه میدارد و تنها پاهای شما است که حرکت میکنند. این حرکات در یک محیط VR ترجمه شده و به این شکل شما میتوانید در یک فضای مجازی جابهجا شوید. این دستگاه میتواند تفاوت میان دنیای واقعی و مجازی را به حداقل برساند. میتوان آن را یکی از عجیبترین و درعینحال جذابترین تجربههای دنیای مجازی و VR دانست.
البته پیشتر نمونههای دیگری نیز از این دستگاه تولید شده اما Omni One از قابلیتهای بیشتری برخوردار بوده و پیشرفتهتر است. تردمیل Omni One نسبت به نسلهای پیشین خود کوچکتر است و بهجای استفاده از یک حلقه برای محافظت از کاربر، تنها از یک میله عمودی استفاده میکند. این میله که در پشت دستگاه قرار دارد، کاربر را در حالتهای مختلف نگه داشته و از افتادن او جلوگیری میکند. یک نکته جالب درباره این محصول، قابلیت خم کردن آن است؛ شما میتوانید Omni One را جمع کرده و گوشه اتاق خود قرار دهید، بهاین ترتیب دیگر زمانیکه به آن نیازی ندارید فضای زیادی را اشغال نمیکند.
عناوین سازگار با عملکرد این تردمیل را میتوان از یک فروشگاه اختصاصی با ۳۰ بازی جذاب تهیه کرد. هنوز فهرست کاملی از عناوین موجود برای Omni One منتشر نشده است اما این استارتاپ اعلام کرده است که از بازیهای شخص ثالث نیز در دستگاه خود پشتیبانی خواهد کرد. در دسته دوم عناوینی مانند فورتنایت و Call Of Duty قرار میگیرند. انجام دادن این بازیها با چنین دستگاهی واقعا تجربه متفاوتی را به گیمر ارائه میدهد زیرا تعامل او با محیط بازی بیشتر از گذشته میشود.
دستگاه Omni One سیستمی با هدست مستقل خواهد بود؛ استارتاپ Virtuix هدست Pico Neo 2 را امتحان کرده است اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. با پرداخت ۹۹۵ دلار تنها بخش تردمیل ارائه میشود. طرفداران این کانسپت برای خرید نسخه نهایی آن باید حداقل ۱۰۰۰ دلار سرمایهگذاری کنند، در عوض میتوانند ۲۰ درصد تخفیف بگیرند؛ البته اگر فردی در هفته اول فروش این محصول را خریداری کند استارتاپ Virtuix به او ۴۰ درصد تخفیف میدهد.
سرمایهگذاری روی استارتاپهای VR دارای ریسک بالایی است
نکتهای که باید به آن توجه شود این است که Virtuix سرمایهگذاری برای محصول خود را "پیش سفارش" نمیداند. کمپینهای تأمین مالی VR میتوانند پیشنهادی با ریسک بالا باشند، زیرا دنیای تجارت و فناوری میتواند به سرعت تغییر کند. Virtuix وعدههای خود را به مراتب بهتر از برخی از استارتاپهای VR انجام داده است، اما Omni برای رسیدن به هدف نهایی، به پیشرفت بیشتری نیاز دارد. ابتدا تصور میشد Omni One یک سیستم بازی خانگی است، اما پس از اینکه Virtuix پیشرفت بیشتری کرد و پیچیدهتر شد Virtuix مجبور شد بعضی از پیشسفارشها را لغو کند.
تاریخ انتشار Omni One به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش اشتیاق مردم برای ورزش در خانه، جلوتر افتاده است. استارتاپ Virtuix این محصول را مانند دوچرخه Peloton برای گیمرها میداند و گفته است که بازه قیمتی در همان سطح خواهد داشت. درست است که این وسیله روی تناسب اندام متمرکز نیست اما مطمئنا کاربر هنگام استفاده از آن زیاد حرکت میکند و به این شکل کالریسوزی نیز انجام میشود. این دستگاه میتواند مسیر پیشرفت تردمیلهای خانگی را تغییر دهید.
کلاس آنلاین چیست؟ امروزه به علت شیوع کرونا و عدم تشکیل جلسات و کلاس های حضوری در مورد کلاس آنلاین و آموزش الکترونیکی زیاد می شنویم.و همه به نتیجه آن رسیدند که داشتن سامانه وبینار نیاز هر شرکت و مجموعه می باشد .شرکت ها و سازمان ها در پی راه اندازی نرم افزار آموزش مجازی LMS هستند تا سیستم آموزش سازمانی خودشان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند. دانشگاه ها و مدارس سامانه های آموزش الکترونیکی راه اندازی می کنند. در همین راستا، در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه کلاس مجازی چیست و چه انواعی دارد صحبت کنیم.
آموزش آنلاین چیست
نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین و سامانه مدیریت آموزش مجازی دو بال راه اندازی آموزش از راه دور برای آموزشگاه ها و سازمان ها هستند. با این دو بال امکان ارائه اموزش از راه دور بی نقص برای دانش پذیران و کارکنان مهیا می شود و آن ها می توانند تنها در یک سیستم اینترنتی با هم ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند، سخنرانی ها و ارائه ها را مشاهده کنند و در مورد آن به بحث و گفتگو بپردازند و همراه با کار گروهی با منابع آموزشی درگیر شوند. سیستم وب کنفرانس به تعداد بی شماری کاربر اجازه می دهد که در زمان مشابهی و از هر نقطه ای که هستند از طریق اینترنت در کلاس آنلاین شرکت کنند.
سامانه های آموزش مجازی که با نام آشنای LMS (ال ام اس) آن را می شناسید نیز امکان آرشیو محتواهای آموزشی را به صورت آفلاین فراهم می کنند و مدیریت آموزش مجازی را ممکن می سازند. یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار آموزش مجازی، امکان گرفتن آزمون الکترونیکی در فرمت های جذاب و متنوع است. همچنین این سامانه امکان اجرای روش های جدید آموزشی از قبیل گیمیفیکشن، میکرولرنینگ و یادگیری اجتماعی را فراهم می کند. شرکت پافکو با ارائه نرم افزار moodle و ارائه پشتیبانی فوق العاده، امکان استفاده از یکی از بهترین ال ام اس های دنیا را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده است.
فهرست مطالب:
وبینار چیست؟
انواع کلاس آنلاین
مزایا و معایب کلاس آنلاین
فاکتور های مورد نیاز کلاس آنلاین
نیازهای فنی برای کلاس آنلاین
وبینار چیست؟
وبینارها یا webcast ها شکلی از دوره های کلاس آنلاین است که در برخی مدارس به کار گرفته شده است. در یک وبینار، معمولاً شما معلم ( یا گاهی اوقات گروهی از معلمان) را در مرورگر کامپیوتر خود مشاهده می کنید. صدای معلم ممکن است از طریق کامپیوترتان یا از طریق یک خط تلفن منتقل شود. در بین وبینار و webcast، در اکثر موارد، وبینار ها ترجیح داده می شوند. زیرا آن ها این امکان را فراهم می کنند که دانش آموزان با تایپ کردن سوالات با اساتید تعامل داشته باشند. Webcast ها تکنولوژی ساده تر هستند، که با استفاده از آن ها می توانید تدریس معلم را مشاهده کنید و صدای او را بشنوید ولی توانایی پاسخ دادن و سوال پرسیدن را ندارید.
در یک سیستم آموزش الکترونیکی، نرم افزار برگزاری کلاس مجازی، به اجرای ساده تر و بهینه تر یک کلاس انلاین و یا تدریس انلاین کمک خواهد کرد. استفاده از یک نرم افزار اموزش انلاین در واقع یکی از ابزارهای مهم یادگیری الکترونیکی و یا یادگیری مجازی است.
انواع کلاس آنلاین
افراد شرکت کننده در یک کلاس آنلاین شامل دانش آموزان و یک یا چند مدرس است. از این لحاظ کلاس آنلاین به دو دسته تقسیم می شوند. کلاس آنلاین بدون نظارت، کلاس آنلاین با نظارت.
کلاس آنلاین بدون نظارت
یک کلاس آنلاین همیشه نیاز به یک معلم فعال که بر دانش آموزان و فعالیت های آن ها نظارت داشته باشند ندارد. در این صورت، دانش آموزان می توانند خودشان با سرعت خودشان یاد بگیرند و مربی تنها آن ها را ارزیابی کند. گاهی اوقات هم کلا هیچ مدرسی وجود ندارد. این نوع کلاس آنلاین، یک کلاس آنلاین بدون نظارت نامیده می شود که در آن ها دانش آموزان با مواد آموزشی آماده شده و بدون کمک مدرس به یادگیری می پردازند، که اساسا یک دوره آموزش الکترونیکی خصوصی می باشند که ممکن است آزمون آنلاین خودکار داشته باشند. این مدل، رایج ترین کلاس آنلاین است که در آن، به دانش اموزان تنها یک پاورپوینت ارائه می شود که مطالعه کنند یا یک آموزش ویدئویی تماشا کنند. با این تفسیر، یوتیوب یک مجموعه وسیع از کلاس آنلاین است، حتی اگر به این نام شناخته نشود.
کلاس آنلاین با نظارت
نوع دوم کلاس آنلاین، کلاسی است که تحت نظارت و رهبری مدرس قرار دارد. این شکل کلاس به تعریف کلاس سنتی نزدیک تر است. در این نوع کلاس آنلاین، حداقل یک مدرس فعال وجود دارد و درس به صورت آنلاین و در تاریخ خاصی اجرا می شود، و دانش آموزان از طریق یک برنامه ویدیو کنفرانس در کلاس حضور دارند. در این مدل، دانش آموزان و معلمان می توانند واقعاً در کلاس درس تعامل داشته باشند و حضور فعال داشته باشند.
کلاس آنلاین "همگام" یا سنکرون نزدیک ترین نوع کلاس آنلاین به کلاس های سنتی است. اما از آن جایی که در یک کلاس آنلاین سنکرون لازم است که معلم از طریق چت با همه دانش آموزان ارتباط برقرار کند، تعداد دانش آموزان در کلاس آنلاین کمتر است.
مزایا و معایب کلاس آنلاین
ارزش بهترین نرم افزار کلاس مجازی صرف نظر از قیمت lms ال ام اس، به پیاده سازی بهینه و بهره برداری ساده از آن برمیگردد.
یک کلاس آنلاین مزایای زیر را دارد:
دانش اموزان به دوره های آموزشی که در جغرافیایی که در آن زندگی می کنند برگزار می شوند محدود نمی شوند.
یادگیری اکترونیکی به دلیل اینکه ذاتا توجه دانش آموز را بیشتر جلب می کند، ویژگی تعاملی بودن بیشتری دارد.
کم هزینه تر
در تحصیل آنلاین، شما هزینه ثبت نام، در مواردی هزینه کتاب، هزینه اپلیکیشن ها و برنامه های آموزش آنلاین و تعداد اندکی موارد دیگر را پرداخت می کنید. اما لازم نیست هزینه ای برای رفت و آمد و مهم تر از آن، اگر دانشگاه در شهر دیگری باشد، برای مسکن هزینه ای کنید. روی هم رفته، انتخاب کلاس آنلاین و یادگیری الکترونیکی در مقابل آموزش چهره به چهره باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
بالا بردن مسئولیت و نظم خودجوش
همه با این نظر که نظم خودجوش بسیار بسیار مفید است، موافق هستند. تحصیل آنلاین به مهارت هایی مثل مدیریت زمان و نظم خودجوش نیاز دارد. چرا که شما باید بتوانید بدون اینکه فردی به عنوان ناظر، که از نظر فیزیکی نزدیک شما باشد، مدت زمان زیادی خودتان را کنترل کنید و کارهای ضروری یادگیری را انجام دهید. به این ترتیب : دوره آنلاین شما هر چه که باشد، فرقی نمی کند زمین شناسی باشد یا دوره شعر و ادبیات، علاوه بر آموزش این تخصص ها به شما یاد خواهد داد که انگیزه بیشتری داشته باشید. این ویژگی باعث پیشرفت شما در محل کار و در کل زندگی خواهد بود.
قدرت انتخاب بیشتر موضوعات درسی در کلاس انلاین
اگر رو راست باشیم، وقتی می خواهیم انتخاب کنیم که چه دوره آموزشی را انتخاب کنیم، علاوه علاقه داشتن و البته میزان پیشرفت شغلی که باعثش می شود، جای برگزاری دوره هم یک عامل تعیین کننده است. این موضوع ممکن است روی انتخاب دوره ها تاثیر بگذارد و آن ها را محدود کند. یادگیری اینترنتی این مسئله را حل می کند و دیگر نیاز نیست که شما در مورد موقعیت مکانی کلاس نگرانی داشته باشید و این مسئله روی تصمیم شما برای انتخاب دوره و موضوع آن تاثیر نخواهد گذاشت. با کلاس آنلاین، شما می توانید بر روی موضوع مورد علاقه خود تمرکز کنید و برنامه های خود را از بین انواع مختلف دوره های آموزشی انتخاب کنید.
هم پیشرفت هم سرگرمی با کلاس آنلاین
مطالعه آنلاین به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد. شما می توانید کار خود را انجام دهید و راحت تر برنامه کاری خود (و سرگرمی های خود را) و کارهای دیگر خود را در کنار برنامه و کارهای مربوط به تحصیل خود بچینید؛ اگر در بیش از یک کلاس انلاین شرکت کنید، علاوه بر حضور در کلاس آنلاین می توانید در بین کلاس هایتان با مربی و همکلاسی های خود تعامل داشته باشید، برای مثال، انجمن بحث.
نظرسنجی ها نشان می دهند که بیشتر افراد شاغلی که در دوره های آموزش انلاین شرکت می کنند، در وضعیت شغلی خود پیشرفت و افزایش حقوق دارند.
زمانی که دوره آنلاین خود را به اتمام رسانید، تجربه کاری بیشتری کسب کرده اید و مهارتهای جدیدی را به کار می گیرید که به شما در پیشرفت شغلی کمک می کند!
برنامه و محیط انعطاف پذیر با کلاس آنلاین
با مطالعه آنلاین و شرکت در کلاس آنلاین، محیطی را که قرار است در آن آموزش ببینید را خودتان انتخاب می کنید و آن را به نحوی انتخاب می کنید که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب می باشد: اتاق خواب، اتاق مطالعه یا کافی نت خیابان فلان، حتی می توانید گوش دادن به پادکست سخنرانی مدرس را روی مثلا تردمیل نیز تجربه کنید. آیا این عالی نیست؟
گرفتن یک دوره آنلاین بدان معنی است که دیگر شما مجبور نیستید به کلاس بروید، و این یعنی زمان کمتری را در راه ها و اتوبوس ها و مترو میگذرانید و زمان بیشتری را صرف تحصیل روی صندلی خود می کنید، در حالی که صدای سوختن هیزم ها در شومینه را می شنوید. شما دیگر نباید نگران رانندگی در آب و هوای نا مساعد برای رسیدن به یک کلاس باشید و دیگر به این دلایل یک کلاس مهم را از دست نخواهید داد!
با همه این مزایا، کلاس آنلاین معایبی نیز دارد:
در مورد کلاس آنلاین با نظارت، همگام شدن با برنامه و طرح درس ممکن است برای برخی دانش آموزان مشکل باشد.
قابلیت استفاده از کلاس آنلاین توسط ظرفیت استفاده از فناوری دانش آموز محدود است، افرادی که سخت افزار کمتر یا ضعیف تری دارند یا به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند ممکن است دچار مشکل شوند.
در مورد مزایای کلاس آنلاین، بحث بر سر این نیست که آموزش چهره به چهره و حضوری بهتر است یا آموزش آنلاین. هدف این است که یک کلاس آنلاین باید قبل از هر چیزی، جذاب باشد و بتواند افراد را درگیر کند که به طوریکه یاد گیرنده از یادگیری لذت ببرد و نه تنها بتواند آن را کسب کند بلکه بتواند آن را حفظ و اعمال کند.
کلاس آنلاین انقلابی در آموزش رسمی، و یک سبک جدید برای توسعه موضوعات فرهنگی و علمی است. کلاس آنلاین مجموعه ای از درس ها را برای یک مرورگر وب یا تلفن همراه ارائه می دهد که به راحتی در هر زمان و هر مکانی قابل دسترسی است.
فاکتورهای مورد نیاز کلاس آنلاین
یک کلاس آنلاین به عنوان محیطی برای یادگیری طراحی می شود. کلاس آنلاین هم می تواند به گونه ای ساخته شود که صورت پیوسته دنبال شود و یا می تواند در طول دوره تعیین شده ای قابل دسترسی باشد.
همان طور که در شکل بالا نشان داده شده است، کلاس آنلاین یک فرآیند آموزش مستقیم است که از اطلاعات آموزشی (شامل مقالات، ویدئو ها، عکس ها و لینک های وب)، ارتباطات (شامل پیام، فروم های بحث) و روش هایی برای سنجش دانش آموز تشکیل می شود. هیچ فرمولی برای آنچه که یک کلاس آنلاین داشته باشد وجود ندارد. با این حال می توان گفت که در یک کلاس آنلاین خوب دانش آموزان احساس خوبی دارند.
کلاس آنلاین چیزی بیشتر از ارائه اطلاعات یا سخنرانی است. کلاس آنلاین به تعامل ، جهت و بازخورد نیاز دارد.
نیازهای فنی برای کلاس آنلاین
قبل از شروع کلاس ها، یک ایمیل تحت عنوان نامه تایید الکترونیکی (به آدرس ایمیل ارائه شده در موقع ثبت نام) با یک «شناسه کاربری» و «رمز عبور» و همچنین دستورالعمل هایی برای دسترسی به دوره های کلاس آنلاین ارسال می شود. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از دوره های کلاس آنلاین ممکن است کار گروهی اجباری و چت های اجباری داشته باشند که در آن شما برای دوره های مشخص شده در دوره خاصی وارد شوید. این الزامات در توضیحات دوره کلاس آنلاین نشان داده خواهد شد.
کامپیوتر و ارتباط اینترنت:
به یک کامپیوتر با اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارید. دسترسی پرسرعت با پهنای باند زیاد (Lan، Cable یا DSL) برای یک تجربه آموزش مناسب و بهینه توصیه می شود. البته برخی از دوره ها نیاز به سیستم پیشرفته تری دارند اما ما بذای شما حتی با داشتن ضعیف ترین اینرنت هم شرایط رو محیا ساخته ایم.
نرم افزار:
دوره های خاصی ممکن است نیاز به نرم افزارهای اضافه ای داشته باشند. مثلا نرم افزار پخش ویدئو یا پخش صوت یا یک برنامه نرم افزاری خاص.
اکثر دوره ها به نرم افزار پردازش متن نیاز دارند.
در برخی موارد، ممکن است نیاز باشد که کاربر ها ورژن های فلش یا جاوای خود را ارتقا دهند. باید کمک های فنی در این زمینه در دسترس باشند.
ابزارهای دیگر:
بسته به نرم افزار آموزش مجازی meetwork که استفاده می شود، می توانید با بیشتر المان های کلاس آنلاین، کتاب ها، چند رسانه ای ها، ایمیل و دیسکاشن ها از طریق تبلت ها و تلفن های هوشمند تعامل داشته باشید. با این که برای تکمیل برخی از دوره های کلاس آنلاین می توان از تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده کرد اما تضمینی برای درست کار کردن آن ها در همه زمینه ها نیست. پس مطمئن ترین راه استفاده از یک کامپیوتر PC یا Mac است.
مطمئن ترین راه برای شرکت در یک کلاس آنلاین، استفاده از یک کامپیوتر PC یا Mac است.اما ما راه را برای شما هموار کرده ایم که حتی با گوشی هم راحت در کلاس و جلسات شرکت کنید.
توصیه می کنیم دانش آموزان هنگام استفاده از یک دستگاه تلفن همراه، مانند یک گوشی هوشمند یا تبلت، به دلیل مسائل مربوط به سازگاری، آزمون آنلاین انجام ندهند.
مرورگر وب:
یک مرورگر گرافیکی مورد نیاز است. در برخی موارد ممکن است لازم باشد بعضی از کاربران برنامه های مرورگر وب خود ارتقاء دهند. در این زمینه ها راهنمای فنی در دسترس قرار دهید.
ایمیل:
بسته به نرم افزار ال ام اس ی که برای ارائه کلاس آنلاین استفاده می شود، ممکن است یک حساب ایمیل به کلاس آنلاین شما اختصاص داده شود، یا لازم باشد از حساب کاربری شخصی استفاده کنید.
آنچه که مسلم است در شرایط کنونی هر آموزشگاهی و هر سازمانی برای پیشبرد اهداف آموزشی خود به ابزارهای نرم افزاری آموزشی نیاز دارد. مدرسین عزیز نیز به این نتیجه واضح رسیده اند که برای کسب درآمد بیشتر باید از فرصت های تدریس آنلاین استفاده کنند. شرکت میت ورک meetwork برای همه این عزیزان با شرایط و نیازهای متفاوتشان راه کار منحصر به فردی ارائه می دهد. آموزشگاه های بزرگ و سازمان ها می توانند با خرید نرم افزار meetwork و نرم افزار وب کنفرانس نیازهای آموزش آنلاین خود را پاسخ دهند. شرکت meet work با آموزش کارشناس فناوری اطلاعات و ارائه پشتیبانی کارآمد این موسسات در تسهیل راه آن ها خواهد کوشید. برای آموزشگاه های کوچک و مدرسان عزیز نیز پکیج های اجاره کلاس مجازی و اجاره lms را توصیه می کنیم. به این ترتیب این بزرگواران با صرف هزینه هایی اندک فعالیت های آموزش آنلاین خود را پیش خواهند برد.
کارشناسان میت ورک مفتخر خواهند بود تا چنانچه سئوالاتی برای شما مطرح باشد، به شما مشاوره رایگان (Free Consultation) ارائه دهند. در صورتیکه نیاز به مشاوره دارید با ما در ارتباط باشید:
املاک سیار چیست ؟املاک سیار بهترین روش سپردن زمین برای فروش است.
شما نیازی نیست به دفتر املاک و یا مستغلات بر وید با یک تماس تلفن تیم املاک سیار در هر جای ایران که باشید به محل مد نظر شما آمده و مشغول تهیه مقدمات فروش می گردد.
مقدمات فروش چیست؟
به تهیه مقدماتی که برای فروش نیاز داریم مثل کارشناسی ملک تهیه تور مجازی عکسهای مفید و تهیه چیز های فروش ویلا
دیجیتال مارکتینگ چه کمکی میکند.؟
بعد از تهیه مقدمات فروش باید هموار کردن مسیر فروش بپردازیم که شامل :
وب سایت شما اولین و مهمترین تصور از تجارت CRE شما را بصورت آنلاین ارائه می دهد. به دفعات ، آیندگان (مستاجران و سرمایه گذاران) درمورد اینكه آیا با توجه به محتوا و شخصیت ارائه ملك خود در ارتباط باشند ، تصمیم می گیرند.
این ممکن است خشن به نظر برسد. اما ، این همچنین یک فرصت اصلی است که می تواند معاملات CRE و لیست های املاک شما را از هم جدا کند.
1. اولین تصور قدرتمند را ایجاد کنید
مردم به یک وب سایت ملکی که تمیز ، مدرن و آسان برای حرکت باشد احترام می گذارند در حقیقت ، هنگامی که مردم برای اولین بار به وب سایت شما نگاه می کنند ، به طور ناخودآگاه قضاوت هایی درباره اعتبار شرکت ، رویه های تجاری و کیفیت کلی شرکت شما انجام می دهند.
به همین دلیل است که تأثیر اول روی چشم اندازهایتان بسیار مهم است.
خوشبختانه ، اولین تصورات پرقدرت با یک وب سایت ملک SharpLaunch انجام شده برای شما استاندارد است. ما از تصویر آنلاین شرکت شما برای شما استفاده خواهیم کرد.
2. اعتبار را بسازید
در صنعت CRE تریلیون دلاری ، چشم انداز شما انتظار دارد که شرکت شما از وب با کیفیت و معتبر وب برخوردار باشد.
حضور پررنگ در اینترنت اعتبار کسب و کار شما را به شما جلب می کند و اعتماد می کند و باعث می شود که شرکت شما متعهد به موفقیت مشتری باشد.
به عنوان مثال ، وب سایت های SharpLaunch به طرح های رابط کاربری فوق العاده مدرن ، ادغام فهرست املاک ، نقشه های تعاملی ، نام تجاری شرکت شما و تقریبا همه چیز مجهز شده اند تا تجربه های به یاد ماندنی کاربر را در اختیار شما قرار دهند.
ما اطمینان می دهیم که حضور وب سایت شما برای اعتبار حداکثر کسب و کار معتبر ، حرفه ای و بهینه شده است.
3. تولید سرب 24/7
صنعت املاک و مستغلات تجاری 24/7 فعال است. بنابراین ، در اختیار داشتن دارایی دیجیتالی که شبانه روزی جذب ، ضبط و مدیریت می کند بسیار مهم است.
با وب سایت SharpLaunch سفارشی خود ، به یک دارایی دیجیتالی دسترسی پیدا خواهید کرد که به هنگام تولید نسل ، اهرم بزرگی به شما می دهد.
وب سایت های املاک SharpLaunch به گونه ای طراحی شده اند که فوراً علاقه را به خود جلب کنند و چشم انداز را درگیر خود کنند. این به معنای فرصت های بیشتر برای تبدیل مستاجران و سرمایه گذاران بالقوه برای ارتباط با شما است.
4- بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید
تقریباً 80٪ سرمایه گذاران و مستاجرین جستجوی خود را برای املاک و مستغلات تجاری بصورت آنلاین آغاز می کنند. با توجه به این نکته ، گسترش ردپای دیجیتالی بسیار مهم است و اطمینان حاصل کنید که لیست املاک شما بهینه سازی شده موتور جستجوگر است (SEO) ، بنابراین در موتورهای جستجو مانند Google و Bing به راحتی پیدا می شوند.
با استفاده از SharpLaunch ، ویژگیهای شما برای قرار گرفتن در معرض سئو بهینه خواهد شد و می توانید نام دامنه مارک دار را برای وب سایت خود انتخاب کنید تا حداکثر مراجعه به کلمات ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و قرار گرفتن در معرض مارک را به حداکثر برسانید.
علاوه بر این ، لیست های املاک شما در SharpLaunch بصورت خودکار همگام سازی می شود و در سایت ها و پورتال های پیشرو در لیست معاملات املاک و مستغلات قرار می گیرند.
5- رقبا را بزنید
وضع موجود در بازاریابی CRE این است که به سادگی یک ملک را در Loopnet / Costar ذکر کنید و از شبکه مخاطبین یک کارگزار استفاده کنید.
اما در دنیای دیجیتال رو به رشد که ما در آن زندگی می کنیم ، رفتار خریدار با سرعت زیادی در حال تغییر است و برای تمایز و ضرب و شتم رقبا CRE که با روشهای سنتی بازاریابی گیر کرده اند ، به ابزارها و فناوریهای مؤثر نیاز دارید .
وب سایتهای دارای ویژگی های کامل SharpLaunch امکان دسترسی جهانی را به شما می دهد تا اطمینان حاصل شود که چشم اندازهای شما قادر خواهند بود لیست های املاک شما ، اسناد دسترسی را مشاهده کنند و از هر نقطه جهان در هر زمان با شما در تماس باشند. شما نسبت به این رقابت حائز اهمیت هستید زیرا وب سایت شما دائماً برای شما کار می کند.
6. پایه و اساس بازاریابی
وب سایت املاک شما به عنوان پایه مهمی برای هرگونه تلاش موفق در بازاریابی خدمت می کند . این مرکز بازاریابی است که می تواند با هر کمپین چند کانال ، اعم از آنلاین و آفلاین به اشتراک گذاشته و با آن در ارتباط باشد. این شامل انفجارهای ایمیل ، سایتهای لیست CRE ، رسانه های اجتماعی و حتی ادغام با وب سایت شرکت شما می باشد.
علاوه بر این ، مزیت وب سایت املاک با SharpLaunch این است که تیم شما را به بینش های ارزشمند بازاریابی مانند مکان بازدید کنندگان شما از کجا می رساند و دقیقاً چه کسانی هستند.
7. از فرصت های از دست رفته خودداری کنید
اینترنت مملو از لیست دارایی های منسوخ است. این که آیا لیست املاک 10 روز یا 10 ماه از تاریخ بسته شدن گذشته است ، نتیجه معمولاً یکسان است - فرصتی از دست رفته برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری آینده نگر.
برای حل این مشکل ، SharpLaunch شما را با روشی آسان به روز می کند تا همیشه هر یک از لیست های دارایی خود را به روز کنید.
تیم شما توسط کارکنان SharpLaunch پشتیبانی می شود تا لیست های شما را با توضیحات دقیق ملک ، املاک ، برنامه های کف ، مشخصات ساختمان ، عکس ها و موارد دیگر حفظ کند. این تضمین می کند که لیست املاک شما همیشه منعکس کننده جدیدترین اطلاعات هر لیست موجود به صورت آنلاین باشد تا از فرصت های گمشده جلوگیری شود.
8- قوام برند
SharpLaunch نام تجاری شما را در هر یک از وب سایت های شرکت شما تراز می کند. کل سبد دارایی وب سایت های شما دارای طرح های رنگی مشابه ، قلم ها ، عکس ها ، آرم ها و حتی سبک های محتوا است.
این هماهنگی در همه وب سایت های شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای تر برای تجارت خود ایجاد کنید و چشم اندازهای خود را با نام تجاری خود آشنا کنید.
همچنین با گسترش ردپای دیجیتالی شما از طریق نمونه کارها املاک شما ، چه به صورت دارایی هایی که شما در اختیار دارید و چه به نمایندگی از یک مالک ساختمان ، نماینده شما هستند ، به شرکت شما افزایش می ده
- شما یک پروژه را در ذهن دارید اما برای تجسم آن کار سختی دارید. - قبلاً بیشتر قطعات را برای پروژه خود به صورت دیجیتالی جمع آوری کرده اید (به عنوان مثال ، عکس کاشی ها ، رنگ رنگ ، مبلمان ، میز آشپزخانه ، روشنایی و غیره) ، اما می خواهم که آنها را قبل از ارتکاب آنها نصب کنید. خرید - شما یک یا دو گزینه در ذهن دارید ، اما باید ببینید قبل از تصمیم نهایی کدام یک بهتر کار خواهد کرد. - برای نمایش پیمانکاران خود به یک رندر نیاز دارید تا مطمئن شوید که همه در همان صفحه هستید تا از اشتباه و سوء تفاهم خودداری کنید. - قبل از سرمایه گذاری صدها یا حتی هزاران دلار برای پروژه خود ، باید کمی آرامش خاطر داشته باشید.
مراحل طراحی
اطلاعات
شما می توانید عکس های فضای خود و لیست دستورالعمل ها را برای ما ارسال کنید
تفسیر
ما با استفاده از یکی از عکسهای شما یک رندر اتاق ایجاد می کنیم و به بازخوردهای شما گوش خواهیم داد
قبل از هر چیزی، بیایید به این سوال پاسخ دهیم که اصلاً دیجیتال مارکتینگ یعنی چه؟ اگر این سوال را از متخصصان بپرسید، اغلب با جوابهایی مثل این روبرو میشوید که: دیجیتال مارکتینگ تمام فعالیتهای بازاریابی است که در سطح وب انجام میشود. اگر از آنها بخواهید کمی تخصصیتر جواب بدهند، میگویند: بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:
فعالیت در شبکههای اجتماعی،
بازاریابی و تولید محتوا در سایت،
سئو، (مقاله سئو چیست را حتما مطالعه بفرمایید)
تبلیغات گوگل،
و...
اما اغلب مواقع یک موضوع مهم در بین این تعریفها جا میافتد، آن هم "تحلیل دیجیتال" است!
تحلیل دیجیتال چیست؟
ما میتوانیم با فعالیت حرفهای خودمان در شبکههای اجتماعی، مخاطبان زیادی به این شبکهها جذب کنیم. میتوانیم با تولید محتوای جذاب وب سایت خودمان را به عنوان یک سایت برند به مخاطبان معرفی کنیم. همینطور میتوانیم با ارائه تبلیغات کلیکی گوگل یا سئو کردن وب سایت روی کلمات مختلف، بازدیدکنندگان زیادی را از موتورهای جستجو به وب سایت خودمان برسانیم اما...!
اما موضوع مهم این است: اگر توانایی تحلیل دیجیتال نداشته باشیم، نیمی از هزینههایی که بابت فعالیتهای بالا انجام شده را، هدر دادهایم. تحلیل دیجیتال به معنای بررسی و تحلیل رفتار کاربران در دنیای وب، برای رسیدن به بازدهی بهتر است. این تحلیلها اغلب به کمک ابزارها انجام میشود. در مثال پایین بهتر با معنی و کاربرد این تحلیل آشنا میشوید.
کاربرد تحلیل دیجیتال در دیجیتال مارکتینگ چیست؟
تصور کنید در یک ماه، حدود 15 مقاله آموزشی روی وب سایت خود منتشر کرده و با سئو کردن آنها، روزانه 150 کاربر به وب سایت خود دعوت میکنید. اگر با تحلیل دیجیتال آشنا نباشید، باز هم بدون برنامه خاصی این فعالیت را جلو میبرید و خب احتمالا ماه بعد بازدید وب سایت شما دو برابر شده و فروش محصولات و خدماتتان هم در حدود چند درصد افزایش پیدا میکند.
اما اگر واقعا با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید، بعد از گذشت یک ماه به سراغ تحلیل دیجیتال میروید. یعنی با کمک ابزارهایی که در ادامه آنها را به شما معرفی میکنیم این موضوعات را بررسی میکنید:
کدام دسته از مقالات بازدید بیشتری برای وب سایت ما دارند؟
بازدید کنندگان کدام مقالات بیشتر تبدیل به خریدار میشوند؟
کدام مقالات ما توانایی تبدیل مخاطب به طرفدار را دارند؟
کدام مقالهها زمان بیشتری مخاطبان را به فعالیت در وب سایت مشغول میکنند؟
و...
فرض کنید در ماه اول شما چیزی در حدود 1 میلیون تومان برای تولید محتوا و سئو وب سایت خود هزینه کرده و در انتها 200 هزار تومان بازگشت سرمایه داشتهاید. اما این بار با کمک تحلیل دیجیتال، سلیقه مخاطبان را شناسایی کردهاید، متوجه شدهاید که کدام مخاطبان میتوانند برای شما سود مالی بیشتری داشته و کدام میتوانند باعث افزایش آگاهی نسبت به برند شما شوند.
حالا بودجه تولید محتوای این ماه شما، همان 1 میلیون تومان است؛ اما این بار قرار نیست باز هم همان 200 هزار تومان قبلی بازگشت سرمایه شما باشد. زیرا در این حالت به خوبی بازارتان را شناخته و احتمالا باید در حدود دو الی چند برابر بازگشت سرمایه داشته باشید.
دقت کنید که این یک مثال از تحلیل دیجیتال بخشی از فعالیتهای وب سایت بود و نه همه آن! این صرفا یکی از فعالیتهایی است که ما در آژانس بازاریابی دیجیتال نوین از آن برای بهبود نرخ تبدیل مخاطب به مشتری در وب سایت خودمان و مشتریان استفاده میکنیم. به خاطر داشته باشید که تحلیل درست دیجیتال، به شما در راه اندازی کسب و کار اینترنتی کمک فراوانی میکند و میتوانید با تحلیل درست دادهها، مسیر درستی را هم انتخاب کنید.
ابزارهای تحلیل دیجیتال چیست؟
یک تیم دیجیتال مارکتینگ، باید متخصصانی را صرفا برای کار با ابزارهای تحلیل دیجیتال در اختیار داشته باشد. در ادامه معروفترین و البته بهترین ابزارهای تحلیل دیجیتال موجود در سطح وب را به شما معرفی میکنیم:
گوگل آنالیتیکس چیست؟
گوگل آنالیتیکس یکی از معتبرترین و پراستفادهترین ابزارهای تحلیل دیجیتال در دنیای بازاریابی اینترنتی است. این ابزار رایگان گوگل، به شما کمک میکند به خوبی متوجه شوید که:
کاربرانتان از کدام کشورها و حتی شهرها به وب سایت شما مراجعه میکنند؟
و چه تعدادشان در همان ابتدای ورود خارج میشوند
چه جنسیتی دارند؟
چه سن و سالی دارند؟
با چه دستگاه و چه نوع مرورگری به وب سایت وارد شدهاند؟
چه مدت زمانی را و در کدام صفحه از وب سایت شما بودهاند؟
از کدام صفحه به کدام صفحه رفتهاند؟
آیا به یک خریدار تبدیل شدهاند؟
از کدام مسیر به وب سایت وارد شده و به خریدار تبدیل شده؟
و اصلا کاربران چقدر زمان روی مقالات شما صرف کردهاند؟
و...
تیم دیجیتال مارکتینگ نوین سالهای زیادی است که برای تحلیل دیجیتال وب سایت مشتریان و وب سایتهای مجموعه نوین از این ابزار استفاده میکنند. در ادامه مقالات رایگان آموزشی زیادی در وب سایت ما در این مورد وجود دارد و حتی یک دوره جامع آموزش گوگل آنالیتیکس هم برای آموزش مخاطبان تولید کردهایم که میتوانید برای مشاهده آن وارد سایت شوید.
تگ منیجر چیست؟
بر خلاف گوگل آنالیتیکس، تگ منیجر یکی از ابزارهای نه چندان قدیمی گوگل است که همچنان به صورت رایگان در تحلیل دیجیتال وب سایت به ما کمک میکند. اما تگ منیجر یا همان Google tag manager به صورت مستقیم به تحلیل رفتار کاربر مشغول نمیشود! بلکه فعالیت این ابزار کمی متفاوت است!
تگ منیجر ابزاری است که به عنوان یک واسطه بین وب سایت شما و ابزارهای تحلیل دیجیتال قوی مثل گوگل آنالیتیکس عمل میکند. اما یک سوال: تا زمانی که این ابزارها به خوبی عمل میکنند، چه نیازی به استفاده از تگ منیجر و واسطه در دیجیتال مارکتینگ داریم؟
اگر یک وب مستر باشید، میدانید که استفاده از ابزارهای مختلف در سایت میتواند باعث کاهش سرعت سایت و مشکلات دیگری مثل افزایش زمان مورد نیاز به برای تحلیل شود. در مقابل تگ منیجر در قدم اول با فعالیت واسطهای خود باعث افزایش سرعت سایت میشود و در ادامه میتواند با تحلیل دقیقتر و البته آسانترِ فعالیت کاربر از طریق گوگل آنالیتیکس، به شما کمک کند. با توجه به اینکه تگ منیجر سن زیادی در بین ابزارهای تحلیل دیجیتال ندارد، متخصصان کمی در سطح وب فارسی وجود دارند که بتوانند با آن کار کنند.
در آکادمی نوین (novin.academy)، شما میتوانید دورۀ تخصصی آموزش گوگل تگ منیجر را تهیه کرده و صفر تا صد این ابزار پرکاربرد را یاد بگیرید. در این دوره 6 ساعته جامع، شما یاد میگیرید که:
چطور ابزارهای مختلف وب سایت را به تگ منیجر متصل کنید،
چطور تعداد کلیک روی لینکها و دکمههای مختلف سایت را به راحتی بررسی کنید،
چطور میزان اسکرول صفحه توسط کاربر را بررسی کنید،
چطور ورود و خروج کاربران را در سایت ثبت کنید،
چطور تعامل کاربران با بخشهای مختلف سایت را تحلیل کرده،
و...
شاید بتوانیم بگوییم، تگ منیجر همان چیزی است که شما برای تحلیل کامل وب سایت خود و رفتار کاربران در آن نیاز دارید. اگر علاقه دارید سرفصلهای دوره گفته شده را بررسی کنید، به صفحه دوره تگ منیجر وارد شوید. علاوه بر آن، شما میتوانید سایر آموزشهای دیجیتال مارکتینگ را در آکادمی نوین مشاهده کنید و به یک دیجیتال مارکتر حرفهایتبدیل شوید.
کلام آخر؛
همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، انجام فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ بدون کمک گرفتن از تحلیل دیجیتال، مثل این است که نیمی از هزینههای زمانی و مالی خودتان در این پروسه را هدر داده باشید. بنابراین اکیدا پیشنهاد میکنیم که به عنوان یک وبمستر حرفهای و با هدف افزایش نرخ تبدیل و نرخ بازگشت سرمایه، از ابزارهای تحلیل دیجیتال سایت و حتی شبکههای اجتماعی استفاده کنید. با آرزوی موفقیت.
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نوین با شماره 63404 – 021 در خدمت شما هستند تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند. همچنین میتوانید از آکادمی نوین به آدرس novin.academy مراجعه فرموده و علاوه بر 10 کتاب رایگان، از سایر آموزشها نیز استفاده بفرمایید