آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 20
  • بازدید کل : 869310

۶ دروغ رایجی که گاهی از متخصصین سئو می‌شنوید


بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) می‌تواند برای هر کسب و کاری مشکل‌زا شود. حتی اگر شما یک متخصص سئو استخدام کنید، چه کسی بهترین شیوه را می‌داند، الگوریتم‌های موتورهای جستجو به سرعت تغییر می‌کنند و آن‌ها همه فاکتورهایی که بر رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارد را مخفی می‌کنند.

نتیجه تصویری برای موتورهای جستجو (سئو)

بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید با کدام متخصص سئو کار کنید، مواظب باشید با چند دروغ رایج فریب نخورید. همراه ما باشید با ۶ دروغ رایج که متخصصان سئو می‌گویند.

  1. من همه الگوریتم‌ها را می‌دانم

هیچکس خارج از گوگل نمی‌داند الگوریتم‌ها چی هستند. سئوکارها تخمین می‌زنند این پلتفرم، صدها فاکتور رتبه‌بندی دارد که دانستن همه آن‌ها غیرممکن است.

گوگل بعضی از آن‌ها را به گفته‌است در حالی‌که بقیه فاکتورهای رتبه‌بندی را خودتان باید با تحقیق به دست آورید. همچنین گوگل به طور مداوم در حال بروزرسانی و تنظیم فرآیند رتبه‌بندی خود است.

RankBrain را در نظر بگیرید، گوگل این فاکتور رتبه‌بندی هوش مصنوعی را سال پیش معرفی کرد. همانطور که معلوم است، این فاکتور از ماه‌ها قبل وجود داشته و گوگل کسی را باخبر نکرده‌بود. متخصصان سئو هیچ سرنخی نداشتند و اکنون این یکی از ۳ فاکتور برتر رتبه‌بندی گوگل است.

  1. من به افزایش رتبه هر صنعتی می‌توانم کمک کنم

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یک استراتژی سئوی موفق، درک قصد مشتریان است. این در هر صنعتی متفاوت است. بنابراین یک سئوکار موفق باید درک درستی از حوزه کاری شما و نیازهای مخاطبان شما داشته‌باشد تا بتواند بهترین رتبه ممکن را در مرتبط‌‌ترین کلمات کلیدی صنعت شما کسب کند.

اما اگر شما بودجه هنگفتی برای هزینه‌کردن داشته‌باشید، بیشتر هزینه سئو برروی شناسایی تعداد زیادی کلمه کلیدی و کار برروی آن‌ها صرف می‌شود. پیداکردن مرتبط‌ترین کلمات کلیدی نیازمند دانش و تجربه در آن صنعت است.

  1. سئو همه چیزی است که شما نیاز دارید

سئو یکی از بزرگ‌ترین کانال‌هایی است بازاریابان از آن استفاده می‌کنند، اما فقط یکی از راه‌های دسترسی به مخاطبان خود است. موفق‌ترین کسب و کارها از کانال‌های ترکیبی شامل: تبلیغات، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و … استفاده می‌کنند.

تحقیقات نشان داده‌است، این روش‌ها اغلب مکمل یکدیگر هستند.

به عنوان مثال، ایجاد تعداد زیادی محتوای منحصربفرد، فرصتی عالی برای بهبود سئو است. و بازاریابانی که از تبلیغات کلیکی (PPC) استفاده می‌کنند می‌توانند اطلاعات تحقیقات کلمه کلیدی خود را به متخصصان سئو بدهند و در بهبود نرخ تبدیل کسب و کار خود هم موثر باشند.

  1. لینک بیشتر، بهتر

با وجود همه تلاش‌های گوگل برای جریمه سایت‌هایی که از روش‌های غیرمتعارف برای لینک‌سازی استفاده می‌کنند، هنوز هم بک‌لینک‌ها تاثیر بسیار زیادی دارند.

اما امروزه، گوگل با چشم تیزبین، لینک‌هایی را که به سایت شما اشاره می‌کنند را زیرنظر دارد. اگر شما با یک متخصص سئو کار می‌کنید، مطمئن شوید آن‌ها می‌دانند شما چه نوع لینک‌هایی می‌خواهید: قانونی، کیفیت بالا و با آتوریتی بالا.

از آن‌ها درباره جزییات استراتژی لینک بیلدینگی که می‌خواهند بکار ببرند، سوال کنید. استفاده زیاد از تاکتیک هرچه لینک بیشتر، بهتر، می‌توانید در نهایت به کسب و کار شما صدمه بزند.

  1. کپی‌کردن محتوا به سئوی شما آسیب نمی‌زند

گوگل به دنبال بازاریابانی است که می‌خواهند با کپی‌کردن محتوا، جستجو را دستکاری کرده و ترافیک خود را افزایش دهند. بعضی متخصصان سئو فکر می‌کنند شما نباید درباره از بین بردن مطالب کپی سایتتان نگران باشید.

و آن‌ها اشتباه می‌کنند. گوگل مقصود شما را نمی‌داند و به همین خاطر توصیه می‌کند از راه‌های زیر مسائل مربوط به محتوای کپی را حل و فصل کنید:

  • به حداقل رساندن تکیه‌کلام‌ها
  • اجتناب از متن‌های کوتاه
  • به حداقل رساندن مقاله‌های مشابه
  • اطلاع به Search Console برای ایندکس سایت شما

اطمینان حاصل کنید متخصصان سئوی شما درک درستی از توصیه‌های گوگل دارند و بطور جدی آن‌ها را برروی سایت شما پیاده می‌کنند.

  1. همه چیزی که شما نیاز دارید دنبال کردن توصیه‌های گوگل است

این نمی‌تواند درست باشد زیرا ۹۷ درصد درآمد گوگل از تبلیغات است. گوگل می‌خواهد بازاریابان پول زیادی را در ادوردز خرج کنند و اگر کسب رتبه برای کسب و کارها آسان باشد، این محقق نمی‌شود.

کسب و کارها قطعا باید توصیه‌های گوگل را دنبال کنند، اما سئوی تاثیرگذار به همین‌جا ختم نمی‌شود. یک متخصص سئوی خوب باید بداند کدام یک از المنت‌های سایت برروی سئو تاثیر دارد و خارج از آن چیزی که گوگل گفته، برروی صنعت موردنظر تحقیق کند.

 

 

۶ دروغ رایجی که گاهی از متخصصین سئو می‌شنوید
انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

هفت کاربرد واقعیت مجازی که کمتر شناخته شده‌اند


 روزانه گجت‌های جدیدی با توسعه‌ی فناوری، تولید می‌شوند تا راحتی و رفاه زندگی انسان را افزایش دهند. یکی از شگفت‌انگیزترین اختراعات فناوری در سال‌های اخیر، واقعیت مجازی بوده است.  به‌شکل گجت بی‌نقصی فناوری واقعیت مجازی می‌تواند باشد که مردم در محیط مصنوعی آن‌ می‌توانند به رؤیاهای خود برسند.

مزایای فناوری VR

ظهور واقعیت مجازی، فرایند خرید آنلاین را کاملا متحول کرده است. برای مثال، با این فناوری می‌توان بدون رفتن به فروشگاه، لباس‌ها را امتحان کرد. علاوه‌براین، از واقعیت مجازی می‌توان برای آموزش وظایف خطرناک و تهدیدکننده‌ مثل آتش‌نشانی و خلبانی و موارد دیگر استفاده کرد. کارمندان می‌توانند بدون خطر به یادگیری بپردازند و بدین‌ترتیب، احتمال بروز اشتباه در تجربه‌های واقعی از بین می‌رود. بهترین مثال، جراحی قلب روی بیمار است. پزشکان می‌توانند به‌راحتی جراحی را تمرین کنند و هنگام جراحی واقعی عملکرد بهتری داشته باشند.

علاوه‌براین، از واقعیت مجازی می‌توان برای برقرار ارتباط هم استفاده کرد. بسیاری از کسب‌وکارها از این فناوری برای برگزاری کنفرانس‌ها استفاده می‌کنند و به‌راحتی می‌توانند با کارمندان ارتباط برقرار و وظایف لازم را به آن‌ها محول کنند. ظهور اینترنت امکان برقراری ارتباط با دوستان و همکاران ازطریق واقعیت مجازی را فراهم کرده است. به‌لطف فناوری، احساس می‌کنید شخص مقابل نزدیک شما است و می‌توانید تجربه‌ی تعامل جالبی داشته باشید.

خرید آنلاین

فرصت‌های VR در سال ۲۰۱۹

امروزه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از واقعیت‌ مجازی و مزایای آن استفاده می‌کنند. شرکت‌ها این فناوری را برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد به مشتریان اجرا می‌کنند. واقعیت مجازی درهایی به‌سمت فرصت‌های جدید باز کرده است. در ادامه، هفت کاربرد کمتر شناخته‌شده‌ی واقعیت مجازی معرفی شده‌اند.

 

۱. درمان پزشکی

شناخت اغلب افراد از واقعیت مجازی به کاربردهای سرگرمی آن مثل بازی و تماشای فیلم محدود می‌شود؛ اما این فناوری فقط در چنین زمینه‌هایی کاربرد ندارد. براساس پژوهش‌های اخیر توسعه‌دهندگان واقعیت مجازی، می‌توان از این فناوری برای رویه‌های درمانی پزشکی استفاده کرد. کارشناسان واقعیت مجازی در حال ‌طراحی راه‌حلی برای کمک به بیماران و قربانیان PTSD (اختلال استرس پس از حادثه) هستند. براساس این راه‌حل، بیمارها در موقعیت‌های مرتبط با بیماری خود قرار می‌گیرند و بدین‌ترتیب، با ترس خود روبه‌رو می‌شوند.

۲. آموزش دندان‌پزشکی

آموزش دندان‌پزشکان کاری دشوار است و به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد؛ اما امروزه به‌لطف پیشرفت فناوری، دندان‌پزشکان با فناوری واقعیت مجازی آشنا شده‌اند که سهولت فرایند آموزش را بیش از گذشته افزایش داده است. دانشجویان دندان‌پزشکی با واقعیت مجازی می‌توانند در محیطی کنترل‌شده تمرین کنند و بازدهی خود را افزایش دهند. علاوه‌براین، واقعیت مجازی فرصت مشاهده و آزمودن روال‌های دندان‌پزشکی را افزایش می‌دهد و ریسک خطا را هنگام عمل‌های جراحی واقعی از بین می‌برد.

۳. رانندگی

واقعیت مجازی امکان امتحان خودرو قبل از خرید را به عموم مردم می‌دهد. شرکت‌های تولیدی می‌توانند خودروهای خود را در محیط‌های مختلف بیازمایند و درصورت نیاز، آن‌ها را ارتقا دهند. واقعیت مجازی می‌تواند به‌شکل چشمگیری آمار تصادف را کاهش دهد و جان هزاران راننده را نجات دهد.

در فرایند خرید واقعیت مجازی می‌توان محصول مدنظر را امتحان کرد

۴. تحول خرده‌فروشی

واقعیت مجازی مسیر خرید آنلاین را متحول خواهد کرد. در گذشته، مردم فقط می‌توانستند لباس‌ها را به‌صورت آنلاین ببینند و بدون امتحان آن ناچار به خریدش بودند. بااین‌حال با پیشرفت فناوری، مشتریان امروزه می‌توانند لباس‌ها را امتحان کنند و لباس‌های متناسب با خود را بخرند. در‌حال‌حاضر، سنگاپور به‌دنبال اجرای این فناوری در تمام ابعاد خرید آنلاین هستند.

۵. معماری و طراحی داخلی

معماران می‌توانند به‌لطف واقعیت مجازی طرح پیش‌ساخته‌ی خود را قبل از ساخت‌وساز واقعی ببینند و درنتیجه، آن را به مشتری نشان دهند. واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری‌های ساخت‌وساز را بهبود خواهد داد. امکان مشاهده‌ی طرح پیش‌ساخته‌ی داخلی هم وجود دارد و درصورت نیاز، می‌توان تغییرات مدنظر را اعمال کرد. پیمان‌کاران هم می‌توانند طرح ساختمان کامل‌شده را به مشتریانشان نمایش دهند.

۶. خدمات آرایشگاهی

اغلب اوقات مردم، به‌ویژه خانم‌ها، در انتخاب مدل موی دلخواهشان گیج می‌شوند. اینجا است که واقعیت مجازی به کمک مشتری می‌آید. مشتری با این فناوری می‌تواند مدل‌ موهای مختلف را ببیند و مدل متناسب با خود را انتخاب کند.

۷. کاربرد نظامی واقعیت مجازی

بخش نظامی کشور هم از این فناوری استفاده می‌کند. معمولا سربازان باید کلاس‌های آموزشی مفصلی را برای مبارزه بگذرانند. ارتش با واقعیت مجازی به‌راحتی می‌تواند استراتژی‌های نبرد را شبیه‌سازی کند و عملیات در شرایط سخت مثل میدان نبرد را به سربازان آموزش دهد.

نتیجه‌گیری

بسیاری از ظرفیت‌های واقعیت مجازی هنوز آشکار نشده‌اند. مردم این فناوری را در وظایف روزمره‌ی خود اجرا نکرده‌اند؛ زیرا هنوز در مرحله‌ی یادگیری هستند و مزایای استفاده از واقعیت مجازی هنوز کاملا شناخته نشده‌اند. توسعه‌دهندگان ازطریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها به‌دنبال افزایش آگاهی عمومی از این فناوری هستند؛ اما برای اینکه مردم به واقعیت مجازی عادت کنند، زمان لازم است.

صد میلیون نفر برای خرید از واقعیت افزوده تا سال ۲۰۲۰ استفاده خواهند کرد


محققان گارتنر تخمین زده  است که تا سال آینده‌ی میلادی درحدود ۱۰۰ میلیون نفر از واقعیت افزوده برای خرید محصولات مورد نظر خود در فروشگاه‌های آنلاین و سایر فروشگاه‌های غیر آنلاین استفاده خواهند کرد.

گارتنر از خرده‌فروشی‌ها در تابستان سال گذشته، نظرسنجی کرد و متوجه شد که در حدود ۴۶ درصد فروشگا‌ه‌های خرده‌فروشی قصد دارند واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی را در بخش فروش محصولات خود اضافه کنند.

گارتنر معتقد است که  فروشگاه‌های بیشتری از فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با معرفی شبکه‌ی پرسرعت اینترنتبی‌سیم 5G،در فروش محصولات خود کمک خواهند گرفت. شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G می‌تواند به‌عنوان فاکتور مهمی در استفاده از این فناوری‌ها مورد توجه قرار گیرد. همچنین به بهینه‌سازی ترافیک فروشگاه‌ها و تجزیه و تحلیل ترافیک آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.  یکی از تحلیلگران و محققان گارتنر به نام هانی کارکی، اعلام کرد:

«فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند از واقعیت افزوده برای جذب بیشتر مشتریان خود استفاده کنند تا مشتریان فروشگاه‌ها تجربه‌ی بهتری را در خرید محصولات دراختیار داشته باشند. درنتیجه چنین فناوری‌هایی به درآمد زایی بیشتر فروشگاه‌ها کمک خواهد کرد. به‌عنوان مثال، مشتریان با استفاده از اپلیکیشن Ikea Place می‌توانند محصولات ایکیا را در محیطی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، جانمایی کرده و خرید موفق‌تری را تجربه کنند.»

رازهای 360 تور مجازی


رازهای 360 تور مجازی



نرم افزار آموزش پاناروما و تور مجازی به صورت تصویری و گام به گام


حتی بدون اینترنت . فيلم https://www.aparat.com/v/hNDTY


کل آموزش این دوره فقط 140 مگ . یک بار دانلود کنید و آفلاین همه جا آموزش ببینید

تنها نرم افزاری نرم افزار آموزشی صفر تا صد ساخت تورمجازی و عکس‌های پانوراما به شکل تصویری و زبان فارسی


در نرم افزار راز های ۳۶۰ به شکل تصویری و دسته بندی شده و بیانی ساده و روان با مثال های بسیار قابل فهم و ا بزارهای قابل دسترس.


این نرم افزار به آموزش ۳ بخش اصلی VR یعنی کار با دوربین - کار با نرم افزار - انتشار تور 360 پرداخته و همه دروس با صدا و تصویر به زبان فارسی (برخلاف موارد دیگر) تهیه شده است.


توجه : نرم افزار آموزشی رازهای 360 فقط در کافه بازار ارایه میشود و نرم افزار های مشابه در جاهای دیگر مربوط به این نرم افزار نمی باشد.

 





فصل های آموزشی در این نرم افزار :


مقدمه: 2راز ساخت تور مجازی


دوربین ساخت عکس پاناروما


ساخت پانو با موبایل بخش ۱


ساخت پانو با موبایل بخش ۲


آموزش ساخت اتوماتیک پانو در موبایل


آموزش کار با گوگل استریت ویو


مباحث عکس پاناروما


آموزش کار با پانو ساز ptg


آموزش کار با پانو ساز 3d vista


آموزش کار با پانو ساز photo stitcher


آموزش کار با پانو ساز photoshop


آموزش کار با پانو ساز auto pano giga


آموزش کار با پانو ساز easy pano


مباحث ساخت تور مجازی


آموزش کار با تور ساز pano tour giga


آموزش معرفی گزینه ها و ابزار های tourweaver easy pano


آموزش شخصی سازی و تغییر پوسته


آموزش منوسازی و تنظیمات


آموزش گذاشتن تماس و درباره ما


آموزش گذاشتن لوگو به عکس


آموزش گذاشتن نقشه در تور


آموزش گذاشتن قطب نما


آموزش گذاشتن افکت و زیبا کاری ۱


اموزش گذاشتن افکت و زیبا کاری 2


آموزش ساخت تور به صورت آنلاین


آموزش کار با ptgui viewer


آموزش مشاهده360 با افزونه کروم


آموزش انتشار تصویر در گوگل مپ


عکاسی ۳۶۰ با گوگل استریت


نصب برنامه و بارگذاری عکس ها


جایگذاری عکس روی مکان خاص


اتصال و لینک دهی عکس ها روی مپ


و...


امکانات :


امکان دانلود نرم افزارها


کانال پشتیبان آموزش جهت پاسخ به مشکلات و تبادل تجربه


منابع :

مدرس : ستار مجمدی

 

 

رازهای 360 تور مجازی
انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸

برچسب های مهم

ساخت اینفوموشن آنلاین
انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸

رازهای 360.آموزش تور های مجازی و پاناروما


یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی که به تنهایی در دنیای اینترنت ۴۵ درصد از روشهای مؤثرتبلیغات را به خودش اختصاص داده تبلیغات در گوگل مپ و به خصوص به وسیله عکس های تور مجازی می باشد..

اما متاسفانه هزینه تهیه و تولید ساخت تور مجازی بسیار بالا می باشد به خاطر همین فقط جاهایی که از لحاظ برند و توانایی در شرایط خوبی قرار دارند شاهد تورهای مجازی آنها در گوگل مپ باشیم

اما صبر کنید

دیگر نیاز نیست که برای ساخت تورهای مجازی و قرار دادن آنها در گوگل مپ  هزینه زیادی بپردازیم

به وسیله آموزش راز های ۳۶۰ شما هم در مدت  کوتاه میتوانید تورهای مجازی محل کسب و کار و یا مکان های خاص خودتان را ساخته و در گوگل مپ انتشار دهید.

نرم افزار اندروید و آ او اس رازهای 360

کاملا تصویری و به زبان فارسی

آموزش عکاسی برای پانوراما

آموزش تنظیم دوربین

آموزش دهها نرم افزار برای ساخت پاناروما و تور مجازی

آموزش ترفند 360

آموزش اضافه کردن عکس و فیلم و صدا و لوگو و ... در تور مجازی

آموزش کار با گوگل استریت ویو

آموزش انتشار عکس پاناروما و تور مجازی. در مپ گوگل

آموزش اصلاح عکسهای 360 درجه

آموزش ساخت تور مجازی حرفه ای با موبایل

لینک دانلود همه نرم افزار های آموزش داده شده 

و دهها موضوع دیگر که با اتمام این نرم افزار دیگر هیچ احتیاجی به چیز دیگر در زمینه تور مجازی نخواهید داشت .

با خرید نرم افزار رازهای 360 برای یک بار .از آموزشهای بعدی که در آبدیت های بعدی میاید به رایگان در دسترس خواهد بود.

 

دانلود نرم افزار رازهای 360 . آموزش کامل عکاسی و ساخت پاناروما و تور مجازی.

دانلود در کافه بازار

تولید کننده :iran 3d 360

مجذی طرح :apk sara سرای برنامه

مدرس:ستار محمدی




رازهای 360.آموزش تور های مجازی و پاناروما
انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی


نقش واقعیت افزوده واقعیت مجازی در بازاریابی

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی از قبیل هزینه و مکان جغرافیایی امکانپذیر نمیباشد.

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

در بازایابی نوین، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و اینترنت اشیا به کمک متخصصین مارکتینگ آمده و دنیای جدیدی برای کاربران ساخته است. بطور مثال در صنعت توریسم و گردشگری بسیاری از آژانس های مسافرتی در آمریکا از طریق واقعیت مجازی امکان گشت و گذار در مقاصد مختلف را بصورت مجازی فراهم آورده تا مشتری بتواند با علم کافی خرید کند و پس از آن با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در موزه ها اطلاعات لازم مربوط به هر اثر رو دریافت کند.

همینطور ایران خودرو، ایکیا و بسیاری از شرکت های بزرگ و استارت آپها بدنبال استفاده از این فناوری ها برای معرفی و نمایش محصولات خود هستند تا کاربران بصورت تصویری و کاربردی با محصول موردنظر آشنا شوند.

در گذشته ماشین های مخصوص به گوگل با دوربین 360 درجه از شهرها فیلمبرداری میکردند تا تصویر کاملی از شهر ارائه کنند اما امروزه با ترکیب تکنولوژی واقعیت افزوده و بازی، بسیاری از شرکت ها با مقاصد نقشه برداری یا جاسوسی اطلاعات مورد نظر خود را جمع آوری میکنند تا جایی که در بسیاری از کشورها استفاده غیربومی از این تکنولوژی منع شده است. بطور مثال در بازی پوکمون یا نرم افزارهای مشابه شما با استفاده از دوربین موبایل و گشت و گذار در شهر امتیاز جمع می‌کنید و در سوی مقابل اطلاعات کاملی از محیط در اختیار شرکت سازنده قرار میدهید، این دقیقا همان کاری است که گوگل ارث با صرف وقت و هزینه بسیار سعی در انجام آن را داشت.

کاربرد واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در دیجیتال مارکتینگ

یک مجری دیجیتال مارکتینگ و مشاور شبکه های اجتماعی میتواند برای معرفی ملموس و 360 درجه محصول خود با استفاده از ترکیب ای آر،وی آر و ویدئو درک کاملی از مزیت های محصول به مشتریان القا کند و جذابترین تبلیغات را در شبکه های اجتماعی به نمایش دربیاورد و یا با ترکیب واقعیت افزوده و بازی کاربر را با محصول و خدمات خود درگیر کند.

صنعت مد و فشن، پیشرو در استفاده از تکنولوژی ای آر و وی آر برای مشتریان خود بوده اند و بطور مثال توسط اپلیکیشن آرایشی سفورا SEPHORA شما در هر نقطه از دنیا با تست مجازی هزاران محصول برروی صورت خود و ضریب خطای 5درصدی میتوانید بهترین و لذتبخش ترین خرید خود را داشته باشید. درآینده نزدیک شما قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی لباس، ابتدا لباس و شلوار را بصورت کامل بصورت مجازی تست و سپس نسبت به خرید آن با رنگ و سایز مناسب اقدام میکنید و یا قبل از خرید مجسمه، ابتدا آنرا توسط تکنولوژی واقعیت مجازی در نقاط مختلف منزل مشاهده میکنید تا خرید بهتری داشته باشید.
همانطور که ذکر شد مباحث ایکامرس از سئو، موجودی انبار و …. فراتر رفته و چالش امروز، درگیر کردن هرچه بیشتر کاربرها با سایت و محصولات است.

 

 

افزایش چشمگیر گردشگری با vr ar


واقعیت مجازی در گردشگری

یکی از بزرگ‌ترین شاخه‌های واقعیت مجازی، ویدئوهای ۳۶۰ درجه است. این فناوری به این گونه است که ویدئوها یا تصاویری ۳۶۰ درجه و با کیفیت بالا از جاذبه‌های گردشگری و مهم تهیه می‌شود و افراد از کشورهای دیگر و از فواصل دور می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی آن ویدئوها را آن‌گونه ببینند که گویی در همان‌جا قرار دارند و به هرطرف که بخواهند می‌توانند حرکت کنند.

پوشیده نیست که این استفاده نه تنها در جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی و در فضای باز، بلکه در فضاهایی مانند موزه‌ها نیز می‌تواند پیاده شود و مردم سراسر دنیا با استفاده از چنین فناوری به‌طور مثال خود را در میان موزه ایران باستان تصور می‌کنند و به هر اثر تاریخی که می‌خواهند به دقت نگاه می‌کنند. موزه بریتیش لندن و موزه تاریخ طبیعی آمریکا بخشی از داشته‌های خود را از این طریق به نمایش می‌گذارند و انگیزه گردشگران را برای سفر به آن مناطق و دیدار از دیگر آثار در آن موزه‌ها افزایش می‌دهند.

علاوه‌بر موزه‌ها در حال حاضر بسیاری از برندهای بزرگ گردشگری را می‌بینیم که محتواهای زیبا و شگفت‌آوری را برای ارائه از طریق این فناوری ارائه می‌کنند. به‌عنوان مثال در سال ۲۰۱۵ شرکت بزرگ مسافرتی «توماس کوک» با همکاری سامسونگ و فیلم‌سازان واقعیت مجازی مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه از چند مقصد گردشگری خود را برای مشتریان تهیه و ارائه کرد. مشتریانی که به شعب این شرکت در انگلستان، آلمان و بلژیک مراجعه می‌کردند، می‌توانستند از این امکانات پیش از سفر با استفاده از هدست‌های VR سامسونگ بهره ببرند. در سه ماه نخست ۲۰۱۵ این کمپین موفق شد سطح سرمایه‌گذاری‌ها را به میزان ۴۰ درصد افزایش دهد.

یکی دیگر از بزرگ‌ترین فعالیت‌ها در این زمینه Visit Dubai بوده است که توانسته ویدئوهای جذاب ۳۶۰ درجه‌ای از دبی تهیه کند و در این ویدئوها تعامل لمسی را نیز به خوبی گنجانده است. بعضی از مقاصد گردشگری در استرالیا و جاذبه‌های دیگر دنیا نیز به این عرصه وارد شده‌اند. آنچه به‌عنوان یک حقیقت غیرقابل کتمان می‌توانیم آن را بیان کنیم این است که این تکنولوژی تازه، توجه بسیار زیادی را به خود جلب خواهد کرد و دنیای گردشگری را در سال ۲۰۱۶ تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. همگام با این توسعه در سراسر دنیا به نظر می‌رسد مقاصد گردشگری در ایران در سطوح محلی و استانی می‌توانند از این ابزار جدید برای معرفی هرچه بهتر مقاصد خود و جذب گردشگران استفاده کنند.

 

قیمت تور مجازی


قیمت تور مجازی

قیمت تور های مجازی با توجه به کاربرد های فراوان و بی نظیر آن بسیار مناسب و مطلوب بوده و تعرفه قیمت ساخت تور مجازی بسته به میزان کیفیت و افزوده شدن آیتم های مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت گزاری در ساخت تور های مجازی موارد زیر می باشد:

  • ثبت مکان مورد نظر در گوگل
  • هرچه مکان بزرگتر باشد و مشاحت بیشتر باشد تعداد پوینت های ساخت تور مجازی بیشتر شده و در نتیجه قیمت بالاتر می رود
  • گذاشتن نقشه گوگل در تور مجازی
  • قرار دادن تورمجازی قدیمی در تور مجازی جدید

قیمت گذاری های ذکر شده تنها هزینه ساخت تور مجازی معمولی و ۳۶۰ درجه با امکانات تخصصی توسط افراد ماهر می باشد و قیمت ها در هرکدام از موسسات موجود بر اساس میزان کیفیت و تجربه سازنده متفاوت می باشد
برای اطلاع دقیق تر از قیمت خدمات ذکر شده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به غیر از هزینه ها و تعرفه های موجود عوامل و فاکتور های مهم دیگری نیز در نحوه قیمت گزاری و میزان بهای ساخت تور مجازی مهم و تاثیر گزار می باشند. مهم ترین عوامل تاثیر گزار در میزان قیمت تورهای مجازی موارد مهم زیر می باشد:

– بر حسب تجربه سازنده و مهارت او قیمت ساخت تور مجازی دارای قیمت های متفاوتی می باشد

– بر حسب تجهیزات استفاده شده در ساخت تور های مجاری قیمت تور تغییر پیدا می کند. طبیعی است که کیفیت یک عکس نسبت مستقیم با تجهیزات استفاده شده دارد

– مکان عکاسی، هزینه ایاب و ذهاب و … از دیگر عوامل موثر در میزان قیمت تور مجازی می باشند.

فتوگرامتری در شهرستان آمل


فناوری فتوگرامتری

ستار محمدی 

فتوگرامتری چیست؟

Photogrammetry یک علم برای اندازه گیری از عکس است. این روش با استفاده از اختلاف منظر به دست آمده بین چند تصویر، گرفته شده از نقاط مختلف از نظر است. Photogrammetry می تواند برای ضبط زمینه های پیچیده 2D و 3D استفاده شود. این تقلید استریوسکوپی بینایی بین دوچشمی انسان است و در واقع برای دریافت تمام اطلاعاتی از اشیاء فیزیکی موجود استفاده می شود. در واقع، این فرایند اطلاعات مربوط به شکل، حجم و عمق موضوع را که شما در حال تلاش برای اسکن آن است، جمع آوری می کند.

این روش برای تبدیل چندین عکس به یک طراحی دقیق 3D است.

 

چگونه فوتوگرامتری کار می کند؟

Photogrammetry با استخراج اطلاعات هندسی یک تصویر دو بعدی کار می کند. با ترکیب بسیاری از تصاویر، شما قادر خواهید بود یک تصویر سه بعدی ایجاد کنید. Photogrammetry فرایندی است که برای ایجاد اسکن 3D از یک شی مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از چندین عکس. در حقیقت، امکان ساخت مدل سه بعدی یک شی با چندین تصویر از این شیء، که به طور خلاقانه از دیدگاه های مختلف گرفته شده است، به منظور ارائه نمایشی کامل از شی است. برای این کار لزوما نیازی به استفاده از یک اسکنر سه بعدی نیست، یک اسمارتفون ساده، یک قرص یا یک دوربین خوب می تواند با تثبیت کننده تصویر خوب استفاده شود!
با تشکر از photogrammetry و مجموعه ای از الگوریتم های پیچیده، شما با استفاده از یک پروسه بازسازی قدرتمند، یک مدل 3D دیجیتال با استفاده از چندین عکس از شیء اصلی دنیای واقعی را دریافت خواهید کرد. تصاویر بیشتر شما، دقیق تر طراحی 3D شما خواهد بود. همچنین ممکن است یک تصویر را به یک مدل 3D تبدیل کنید ، اما بدیهی است، شما یک نتیجه بهینه تنها با یک تصویر دریافت نخواهید کرد.

منبع: http://www.aamspi.com/services/aerial-photogrammetry/

 

چرا باید از یک نرم افزار فوتوگرامتری استفاده کنید؟

اسکن 3D می تواند برای برنامه های مختلف مفید باشد. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن یک مدل 3D قابل قبول و استفاده از تکنولوژی چاپ 3D با استفاده از خدمات چاپ آنلاین 3D مانند Sculpteo. اما داشتن یک طراحی عالی 3D نیز یک ابزار شگفت انگیز برای تجسم است.

Photogrammetry برای نقشه برداری توپوگرافی، معماری، مهندسی، یا حتی زمین شناسی مفید است! بسیاری از ابزارهای نرم افزاری برای عکس های هوایی اختصاص داده شده اند، فتوگرامتری واقعا برای استفاده جغرافیایی مفید است. به عنوان مثال، باستان شناسان نیز از آن برای ایجاد نقشه های پیچیده و راه دور استفاده می کنند.

 

تور مجازی ۳۶۰ چه کاربردی دارد؟


استفاده از تور مجاری برای معرفی کسب و کار های بزرگ و کوچک، معرفی مکان ها ، معرفی شهر یا معرفی مراکز رفاهی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از تور مجازی یک تبلیغات سریع و اثر گذار بر تعداد بیشتری از افراد و کاربران داشته و می توانید به تعداد دنبال کنندگان خود بیافزایید و اعتبار کسب نمایید.

مهم ترین استفاده کاربردی از تور های مجازی را می توان موارد مهم زیر دانست:

مدرسه و دانشگاه های آموزش عالی، هتل و تالار های پذیرایی، کافی شاپ و رستوران، مراکز رفاهی و خرید، مراکز تفریحی، مراکز گردشگری معروف، فروشگاه و… می باشد. با استفاده از تور های مجازی می توانید به رونق کسب و کار خود افزوده، جاذبه های گردشگری شهرتان را به مسافران نا آشنا معرفی کرده و تبلیغاتی جهانی برای محصولات تولیدی خود بدست بیاورید.

تور های مجازی توسط افراد متخصص و آشنا به کار حرفه ای عکاسی و نرم افزار ها انجام می پذیرد. شما می توانید با کمترین هزینه بهترین و بالاترین میزان تبلیغات را در شبکه جهانی اینترنت و رسانه های مجازی بدست بیاورید و به حسن شهرت خود بیافزایید.

تور مجازی چیست ؟


شاید لغت تور مجازی را شنیده باشید. فناوری که این روزها افراد و صاحبان کسب و کار زیادی از آن در مباحث مختلف از تبلیغ کالا گرفته تا راه‎های برقراری ارتباط با مشتری و غیره استفاده می‎کنند. این فناوری جدید از دل عکاسی صنعتی بیرون امده است و امکانات جدید و نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مفهوم تور مجازی و ویژگی های آن آشنا کنیم .

تور مجازی گوگل نیز ویژگی جدیدی است که گوگل برای بهتر دیده شدن کسب و کارها در اختیار مردم قرار داده است و ما در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح داده ایم تا شاید به افزایش درآمد شما کمک کند.

تور مجازی چیست ؟

بررسی و گردش در یک مکان را از کامپیوتر یا گوشی همراه خود تصور کنید. تور مجازی یک شبیه سازی از مکانی واقعی است که با کمک فایل‎های رسانه‎ای از جمله عکاسی بی‎جان (بدون تحرک)، تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه، ویدئو، متن، نریشن و موارد متعدد دیگر ساخته شده است. تورهای مجازی به افراد اجازه می‎دهند از یک مکان بازدید و آن را بدون این‎که واقعا به آن‎جا رفته باشند، تجربه کنند. در واقع تور مجازی چندین نقطه نظر است که بین آن‎ها می‎توانید گردش کنید.

در هر نقطه نظر شما می‎توانید با موضوعات مختلفی ارتباط برقرار کنید به عنوان مثال می‎توانید تاریخچه‎ مکانی که در حال مشاهده هستید را بخوانید یا به صدای یک راهنمای تور گوش کنید. یک تور مجازی از تصاویر ثابت و فریم‎های ویدئویی متعددی تشکیل شده است تا یک نمای کلی از هر زاویه موضوع مختلف نشان دهد، به عنوان مثال یک بنا را از بخش‎های مختلف نشان دهد یا یک منظره زیبا را از زوایای دید متفاوت.

اولین استفاده از تور مجازی به سال ۱۹۹۴ بر می‎گردد، زمانی که یک موزه سعی کرد به گردشگران خود این حس را دهد که انگاری به یک قلعه انگلیسی در سال ۱۵۵۰ برگشته‎اند. از آن تاریخ به بعد تورهای مجازی افراد زیادی را به سوی خود جلب کرد و به محبوبیت آن روز به روز افزوده شد.

هزاران فرد و برند در تبلیغات خود یک تور مجازی یا تور مجازی ۳۶۰ درجه را لحاظ کرده‎اند از جمله آژانس‎های مسافرتی، هتل‎ها، مشاوران املاک، عکاسان و رستوران‎دارها. با استفاده از تورهای مجازی، آن‎ها راحتی و فضایی که مشتریان آن‎ها می‎توانند انتظار داشته باشند را به نمایش می‎گذارند.

بدین وسیله حس اطمینان از خدمات در مشتری بیشتر خواهد شد و افراد بیشتری فرآیند رزرو را کامل یا کالای مورد نظر را می‎خرند. علاوه بر این، تورهای مجازی بهترین راه نشان دادن یک پروژه به شمار می‎روند تا به عنوان مثال تمامی جنبه‎های زیبای یک منظره یا مکان زیبا به بینندگان نشان داده شود.

تور مجازی به چه شکل است؟

زمانی که به گردش در یک تور مجازی می‎پردازید، می‎توانید با آن با استفاده از موس کامپیوتر یا تاچ‎پد ارتباط برقرار کرده و نگاهی به اطراف محل بیاندازید. بدین وسیله حسی واقعی از چیزی دارید که به دنبال بازدید واقعی از آن مکان به دست خواهید آورد.

دلیل استفاده از تور مجازی

استفاده از تورهای مجازی و تورهای مجازی ۳۶۰ درجه به دلایل متعددی است. دانش‎آموزان مقطع دبیرستان از تور مجازی برای بازدید از محیط کالج یا کمپ‎های دانشگاهی استفاده می‎کنند. مسافران از تور مجازی برای بازدید از هتل‎ها و مقاصد توریستی استفاده می‎کنند. بعضی از افراد حتی قبل از ارائه درخواست شغل در تورهای مجازی اداره‎های شرکت‎های مختلف شرکت می‎کنند تا با فضای کار و فرهنگ شرکتی آن‎ها آشنا شوند.

تور مجازی چه چیزهایی دارد؟

شما می‎توانید در تور مجازی خود بخش‎های بسیار جالب قرار دهید از جمله:

    • اضافه کردن متن به اشیاء، به عنوان مثال بیوگرافی سازنده یا صاحب یک مکان
    • امکان برقراری ارتباط و تعامل با سوژه با امکان کلیک بر روی آن یا بردن موس به سمت آن
    • قرار دادن تصاویری از خودتان به عنوان مثال لگو یا عکس‎های منتخب
    • امکان جابجایی بین مکان‎ها
    • اضافه کردن یک نقشه از موقعیت یا گوگل‎مپ
    • قرار دادن قطب‎نما
    • اضافه کردن افکت‎های هواشناسی (مانند برف)
    • تعریف چرخش خودکار دوربین
    • اضافه کردن تصاویر پویا و حتی ویدئو

 

تور مجازی ۳۶۰ درجه چیست؟

تجربه‎ای شبیه به از بالای برج به اطراف نگاه کردن است. یعنی شما می‎توانید به اطراف خود نگاه کنید و جزئیات جالب و زیادی را بررسی کنید. ۳۶۰ درجه به این معنا است که در هر جهتی که بخواهید می‎توانید نگاه کنید یعنی به سمت چپ، به سمت راست یا حتی به عقب.

تور مجازی گوگل

بعد از آشنایی با مفهوم تور مجازی به توضیح تور مجازی گوگل می رسیم . تور مجازی گوگل عبارت است از امکان بازدید مکان‎های ثبت شده بر روی سرویس گوگل‎مپ به صورت مجازی. در حقیقت این قابلیت بسیار به تصاویر پاناروما شباهت دارد ولی تصاویر سراسرنما ۱۸۰ درجه و مسطح هستند، در حالی‎که در تور مجازی گوگل تصاویر ۳۶۰ درجه و به صورت یک کرده دایره‎ای شکل است.

شما می‎تونید با کمک گوشی‎هوشمند خود که توانایی عکاسی پاناروما و ۳۶۰ درجه را دارید خیلی ساده این قضیه را امتحان کنید. شیوه کار به این شکل است که نرم‎افزار با آغاز فرآیند عکاسی کلیه نقاطی که باید عکس‎برداری شود را در نمایشگر گوشی مشخص می‎کند و عکاس بایستی به آهستگی دور خود بچرخد و این کار را تا ۵ الی ۷ دور ادامه دهد تا از کلیه نقاط محیط مورد نظر عکاسی شود. سپس عکس‎های گرفته شده به شکل نرم‎افزار به همدیگر می‎چسبند تا یک دایره ۳۶۰ درجه به وجود آید.

باید توجه کنید در اغلب موارد تصاویر به خوبی و به درستی در کنار هم قرار نمی‎گیرند و در تصویر نهایی در نقاط متعددی اختلال و عدم همخوانی دارد. در حالت حرفه‎ای این نوع تصاویر با دوربین‎های مجهز به لنز چشم ماهی (Fisheye) گرفته می‎شوند که با تنها یک شات، تصویری ۳۶۰ درجه و یکپارچه شکل می‎گیرد. شرکت گوگل به منظور افزایش کیفیت تصاویری که در نقشه گوگل بارگزاری می‎شوند، استانداردهای بالایی تعیین کرده است.
نمونه ای از عکس تور مجازی خیابان گوگل
عکاسی ۳۶۰ تور مجازی گوگل با کمک دوربین‎های ویژه‎ای صورت می‎گیرد که استاندارد Google Street View Ready را داشته باشند. تصاویر نهایی بعد از بررسی و کنترل کیفی و تایید از سوی گوگل در موقعیت محل عکاسی بر روی گوگل‎مپ قرار می‎گیرند .

کاربران می‎توانند از تمامی نقاط مکان عکس‎برداری شده بازدید کنند و حس حضور در همان محل را داشته باشند. غول دنیای اینترنت به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر همان‎طور که ذکر شد استانداردهایی را در نظر گرفته است و برای رعایت آن‎ها عکاسان مجهز به تجهیزات دارای استاندارد Google Street View Ready می‎توانند در دوره‎های فنی گوگل شرکت و به دنبال تایید نمونه کار و کسب استانداردهای لازم، به عنوان عکاس مورد اعتماد گوگل به افراد مختلف برای استخدام معرفی شود. چنین عکاسی اگر بیش از ۱۰۰ نمونه کار موفق در پرونده خود داشته باشد نشان و مدال عکاس حرفه‎ای معتمد گوگل را دریافت می‎کند و در کنار تصویر پروفایل کاربری او تیک سبزرنگی قرار می‎گیرد و نشان عکاس حرفه‎ای در قالب یک مدال الکترونیکی برای او ارسال می‎شود.

مراحل ساخت یک تور مجازی

بعد از آشنایی با اینکه تور مجازی چیست ما می‎خواهیم به شما آموزش دهیم چطور یک تور ۳۶۰ درجه از یک خانه ثبت و آن را ویرایش کنید شما برای این‎کار نیاز به یک دوربین با امکان عکاسی ۳۶۰ درجه دارید و سپس می‎توانید از یک وب‎سایت رایگان برای چسباندن تصاویر به هم، میزبانی و انتشار ویدئو نهایی استفاده کنید.

مراحل کار:

بخش اول: ثبت تصاویر

  •  از یک دوربین با قابلیت عکاسی پانورامای ۳۶۰ درجه استفاده می‎کنیم به عبارتی این دوربین باید بتواند هم در جهت افقی و هم عمودی عکاسی کند. علاوه بر یک دوربین با کیفیت ما از یک سه پایه نیز کمک می‎گیریم.
  • قابلیت کنترل از راه دور یکی از ویژگی‎های مهمی است که در انتخاب دوربین در نظر می‎گیریم. اکثر دوربین‎های ۳۶۰ درجه را می‎توان از طریق یک کنترل یا اپلیکیشن بر روی گوشی‎هوشمند مدیریت کرد تا جلوی عکس‎برداری از صاحب دوربین گرفته شود.
  • دوربین را در موقعیت مورد نظر قرار می‎دهیم. به عنوان مثال اولین اتاقی که قرار است از آن عکاسی شود و موقعیت قرارگیری دوربین را به نحوی انتخاب می‎کنیم که قسمت زیادی از اتاق را موقع عکاسی تحت پوشش قرار دهد.
  • سه‎ پایه را بر روی سطح صافی قرار می‎دهیم تا تصاویر نهایی از کیفیت و توازن لازم برخوردار شوند. دوربینی که به طول کامل صاف نیست حتی در حد چند درجه، می‎تواند بر کیفیت عکس تاثیر بگذارد.
  • دوربین را روشن می‎کنیم. بسته به نوع دوربین این‎کار معمولا توسط دکمه پاور یا کنترل از راه دور یا به وسیله اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی‎هوشمند انجام می‎شود. علاوه بر این با کمک اپلیکیشن و بلوتوث با برقراری ارتباطی بین گوشی‎هوشمند و دوربین کنترل آن را به دست می‎گیریم. بعضی از دوربین‎ها توسط شبکه وای‎فای نیز با گوشی جفت و جور می‎شوند.
  • یک تصویر پانورامایی از اتاق اول می‎گیریم. برای این منظور با خروج از اتاق توسط کنترل یا اپلیکیشن تصویر ۳۶۰ درجه‎ای از اتاق ثبت می‎کنیم.
  • دوربین را به محل دیگری که عکس بعدی باید از آن گرفته شود برده و مرحله ۶ را تکرار می‎کنیم.
  • تصاویر را به کامپیوتر انتقال می‎دهیم.

بخش دوم: ایجاد تور مجازی

  • فایل تور مجازی که در اختیارتان قرار داده ایم را به حال فشرده و زیپ در بیاورید . روی فایل کلیک راست کنید . از گزینه send to گزینه compressed را انتخاب کنید
  • از هاست سایت خود وارد cpanel یا پنل مدیریتی خود شوید
  • در پنل مدیریتی گزینه file manager را انتخاب کنید
  • در file manager بر روی فولدر public_html کلیک کنید
  • در پوشه public_html یک پوشه برای تور مجازی خود بسازید. پیشنهاد ما پوشه ای به نام vtour است
  • در پوشه vtour از نوار ابزار بالای صفحه گزینه upload را برای بارگزاری تور خود انتخاب کنید
  • بعد از اینکه تور آپلود شد به پوشه vtour رفته گزینه reload را بزنید تا فایل زیپ شده در لیست قرار بگیرد
  • فایل زیپ شده را extract کنید. برای این کار بر روی فایل کلیک راست کنید
  • تور شما به درستی آپلود شده است

بخش سوم: انتشار تور مجازی

برای دیدن تور مجازی آپلود شده یک تب جدید در مرورگر خود باز کنید

ادرس سایت را وارد نمایید

در انتهای آدرس سایت / قرار داده سپس نام فولدری که در پوشه public-html ایجاد کرده اید را تایپ کنید (پیشنهاد ما vtour بود)

بعد از نام فولدر دوباره از / استفاده کرده سپس نام فایلی که فشرده کردیده اید را بنویسید و در اخر /tour.html

 

مزایای تور مجازی برای صاحبان کسب و کار


با بکارگیری و استفاده از تور مجازی ارتباطات موثر و بهتری را مشتریان ثابت خود خواهید داشت و بهترین فرصت برای جذب مشتریان جدیدی که شما را نمی شناسند فراهم خواهد شد. مهم ترین مزایای استفاده از تور مجازی برای صاحبان مشاغل و دیگر افراد موارد مهم زیر می باشد:

– با جستجوی نام حرفه یا موضوع مد نظر شما در گوگل خلاصه ای مهم ترین اطلاعات کاربردی همچون آدرس، شماره تماس، عکس و توضیح مختصر در صفحه جستجو گوگل ظاهر می گردد

– کاربر می تواند به راحتی با شما تماس بگیرد و یا محل دقیق آدرس را در گوگل مپ مشاهده نماید

– فرد می تواند تصاویر مربوط به محصولات، محل کار و میزان کیفیت هر کدام را مشاهده نماید

– در کمترین زمان فرد با دیدن یک تور گردشگری مجازی کوچک از محل کارتان تصمیم خود را برای همکاری یا مراجعه خواهد گرفت

– اعتماد مشتریان را نسبت به کیفیت کارتان افزایش می دهید

– با ارائه اطلاعات تماسی و قرار دادن تصاویری از محل کسب خود به تعداد مشتریان شما افزوده می شود

– افراد می توانند در فراغت کامل و با صبر و حوصله بیشتر در هر جایی که باشند با کار شما آشنا شوند

– در تور مجاری ۳۶۰ کاربر می تواند واضح ترین تصویر را در زمان کمتر مشاهده نماید

– هر نوع سیستم عامل و دستگاهی امکان دسترسی به شبکه جهانی گوگل را دارا می باشد

– در لیست موتور جستجو گوگل قرار گرفته و میزان امتیاز کاربری شما چندین برابر خواهد شد

– محل کار یا محل مورد نظر شما در نقشه گوگل مپ جهانی قرار خواهد گرفت

– تعداد عکس های بیشتری از محل کارتان با امکانات زوم در تور های مجازی قرار می گیرد

تور مجازی راهی موثر در رونق کسب و کار


گسترش راه های ارتباطی نوین از طریق شبکه جهانی اینترنت و شبکه های مجازی موجب گشته تا تبلیغات و معرفی کسب و کار های گوناگون به آسانی امکان پذیر گردد. یکی از این راه های ارتباطی موثر تور مجازی می باشد.

یک تور مجازی، یک منظره‌ی ۳۶۰ درجه‌ی کاملاً رنگی از داخل و بیرون یک ساختمان است. آنها یک تجربه‌ی مشابه با واقعیت را در اختیارتان قرار می‌دهند، گویی شما واقعاً در همان مکان ایستاده‌اید.

عکاسی تور مجازی یک ابزارفروش بسیار قدرتمند است. فهرست‌های هتل‌ها و بنگاه‌های املاک و مستغلات با تورهای مجازی به‌طور متوسط ​​۱۳۵ درصد افزایش درآمد آنلاین را به دست آورده‌اند.


مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما