تعداد زیادی از کاربران در زمان جستجو در گوگل و مشاهده نتایج جستجو، به دنبال یافتن دلیلی برای اعتماد کردن به طرف مقابل یعنی سرویس دهنده هستند و شما به عنوان مالک کسب و کار باید مشتری را متقاعد کنید که در انتخاب خود اشتباه نکرده است. شما باید بتوانید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز او باشید و این اطمینان را به مشتری بدهید که بهترین انتخاب برای درخواست او هستید.
انتخاب رستوران مناسب برای صرف یک شام با دوستان، رفتن به یک کافی شاپ، انتخاب یک کلینیک پزشکی، یک باشگاه ورزشی، هتل، سالن های اجتماعات، ویلاهاى استیجارى، مراکز تفریحی، فروشگاه ها، آموزشگاه ها، نمایشگاه ها و یا هر محل دیگری که به نحوی نیاز به دیده شدن قبل از تصمیم گیری داشته باشد اغلب موضوع پیچیده ای است، به خصوص اگر آن محل در زمره برخی اماکن معروف که تقریبا همه آنها را می شناسند نباشد. اینجاست که سرویس تور مجازی سه بعدى به کمک شما می آید.
اگر کسب و کار شما به گونه ای است که به دنبال مشتریانی در خارج از کشور نیز هستید (مانند هتل ها) لزوم داشتن این قابلیت به مراتب بیشتر هم می شود.
وجود تور مجازی با پوشش دادن تمامی ابعاد و زوایای محیطی باعث ایجاد اطمینان در مشتریان میگردد و تصمیم گیری برای انتخاب را سریعتر میکند. آمارهای رسمی منتشر شده از سمت خود گوگل نیز شاهدی بر این ادعاست که میزان جذب مشتری در کسب و کارهای مجهز شده به تور مجازی می تواند دست کم تا دو برابر بیشتر از سایرین باشد.
همچنین بسیاری از مشتریان علاقه مند به جمع آوری اطلاعات محیطی و رفع حس کنجکاویشان میباشند ، لذا وجود تور مجازی این امکان را به آنها میدهد که فضاهایی که تا به حال ندیده اند را از نزدیک و به صورت واقعی مشاهده کنند و این احتمال وجود دارد که در آینده در گروه مشتریان آن مجموعه قرار بگیرند.
شما می توانید با تور مجازی سه بعدى، برای اولین بار در ایران تجربه لمس دنیای مجازی را قبل از رسیدن به محل مورد نظر، در اختیار افراد قرار دهید. این امر تاثیر به سزایی در میزان جلب و جذب مخاطبین خواهد داشت و شما با اعتماد سازی اولیه ای که انجام داده اید، شانس بسیار زیادی برای جلب مشتریان خواهید داشت.
با راه اندازی سرویس تور مجازی برای کسب و کار خود، در واقع شما درهای کسب و کارتان را به روی مشتریان فعلی خودتان و نیز مشتریان آینده ای که هم اکنون در حال جستجو در گوگل هستند گشوده اید. بدین وسیله شما با ارائه یک دسترسی سریع، ساده و مجازی به کاربران اینترنتی، به بهترین وجه ممکن حضور آنلاین خود را به آنها اعلام نموده اید.
همانگونه که یک کتاب را صرفا از روی جلد آن نمی توانید ارزیابی و قضاوت کنید، یک کسب و کار را نیز صرفا از اسم و یا به اصطلاح ” سر در ورودی ” آن نمی توان مورد ارزیابی قرار داد. تور مجازى سراى بعد سوم یک ابزار مناسب برای نمایش کسب و کارها به مشتریان بالقوه ای است که روزانه در گوگل در حال جستجو هستند. ده ها، صدها و هزاران نفر در زمانیکه حتی ممکن است در منزل خودشان باشند، شانس برخورد با کسب و کار شما و مشاهده یک پیش نمایش از آنرا خواهند داشت.
گوگل برای کاربرانی که کسب و کار خود را به کمک تور مجازی معرفی کرده اند، تسهیلات و سرویس های ویژه ای قائل است و صاحبان کسب و کار از فوائدی مانند بالارفتن رتبه شان در زمان جستجو، دیده شدن بهتر و کاملتر در صفحه نتایج جستجو، دارا بودن پروفایل کامل تر در موتور جستجوى گوگل، گوگل پلاس، گوگل بیزنس و … برخوردار می شوند.
از دیگر فوائد تور مجازی سه بعدى بالارفتن زمانی است که هر مشتری در فضای مجازی مربوط به آن مجموعه سپری میکند که باعث بالارفتن امتیاز آن مجموعه در فضای مجازی می گردد به این معنی که چنانچه این تور مجازی را در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهید، کاربران زمان بیشتری را صرف دیدن و گشت و گذار در آن خواهند کرد و موتور جستجوگر گوگل برای این افزایش زمان بازدید ، امتیاز مخصوصی در نظر خواهد گرفت که به بهینه سازی رتبه وب سایت کسب کار کمک میکند.
بسیاری از مشتریان علاقه مند به جمع آوری اطلاعات محیطی و رفع حس کنجکاویشان میباشند ، لذا وجود تور مجازی این امکان را به آنها میدهد که فضاهایی که تا به حال ندیده اند را از نزدیک و به صورت واقعی مشاهده کنند و این احتمال وجود دارد که در آینده در گروه مشتریان آن مجموعه قرار بگیرند.
وجود تور مجازی با پوشش دادن تمامی ابعاد و زوایای محیطی باعث ایجاد اطمینان در مشتریان میگردد و تصمیم گیری برای خرید را سریعتر میکند. آمارهای رسمی منتشر شده از سمت خود گوگل نیز شاهدی بر این ادعاست که میزان جذب مشتری در کسب و کارهای مجهز شده به تور مجازی گوگل می تواند دست کم تا دو برابر بیشتر از سایرین باشد.
یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در فروش، “تغییر” میباشد واز آنجاییکه هر مجموعه برای رفاه حال مشتریان در دوره های زمانی مختلف به تغییر دکوراسیون و ارائه سرویس های جدید می پردازد، تور مجازی به عنوان بهترین وسیله برای اطلاع رسانی در این خصوص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
از آنجاکه در تبلیغات محیطی با عکس برداری معمولی همواره محدودیت هایی برای تعداد عکس ها وجود دارد که اکثرا نیز نه چندان واقعی هستند (اصلاح شده با برنامه های گرافیکی) ، لذا ارائه تصویر جامع و کامل از فضای خدماتی آن هم تحت استاندارد گوگل، این اطمینان را به مشتری منتقل کرده و درک و فهم محیطی را به میزان قابل توجهی بالا میبرد.
اگر صاحب یک هتل، مرکز خرید ویا مالک فروشگاه عرضه کننده محصولات هستید، اگر نمایشگاه اتومبیل دارید ویا دفتر کار، کارگاه یا کارخانه هستید
اگر مدیریت یک کتابخانه، مراکز آموزشی، فرهنگسرا ویا سالن های همایش را بر عهده دارید یا مالک مجتمع های آموزشی، مدرسه، مهد کودک، آموزشگاه کنکور، زبان ویا رایانه هستید.
اگر مالک فود کورت های مراکز خرید هستید. اگر صاحب رستوران یا کافی شاپ هستید. اگر مدیریت یک تالار پذیرایی را بر عهده دارید یا خدمات پذیرایی مجالس را ارائه می دهید
اگر مالک کلینیک های دندانپزشکی، پوست و مو، لیزر و زیبایی هستید. اگر صاحب موسسه های تندرستی و رژیم های تغذیه هستید و یا مالک آزمایشگاه های تشخیص طبی، مراکز عکس برداری و پرتو نگاری هستید.
اگر صاحب یک گالری هنری هستید ویا مدیریت یک موزه، سالن تئاتر یا سینما را بر عهده دارید و یا عرضه کننده محصولات فرهنگی و هنری هستید.
اگر مدیر سالن های آرایش و زیبایی بانوان یا آقایان هستید. اگر خدمات تخصصی آرایشی، بهداشتی، گریم و یا خدمات زیبایی عروسی ارائه می کنید
اگر مدیر یک باشگاه بدنسازی ویا مجموعه های استخر و سونا هستید. اگر مالک سالن های ورزشی یا اماکن تفریحی و سیاحتی هستید یا خدمات فیزیوتراپی، ماساژ درمانی ارائه می کنید…
از تور مجازی استفاده کنید.
تور مجازی میزان علاقه مندی به استفاده از خدمات معرفی شده از سوی یک کسب و کار را تا ۲ برابر افزایش می دهد. آمارهای کلی از رفتارهای کاربران در سراسر دنیا نشان می دهد زمانی که یک کاربر با تور مجازی یک کسب و کار در گوگل برخورد می کند و آنرا می بیند، احتمال استفاده از خدمات آن کسب و کار حداقل ۲ برابر می شود و این عدد در میان مخاطبان جوان در رده سنی ۱۸ تا ۳۴ سال به ۱۳۰% نیز می رسد.
گوگل رتبه نخست جستجوهای محلی را داراست و آمارهای گوگل تایید می کنند که ۶۲% کسانی که در اینترنت به دنبال هتل یا رستوران می گردند، از موتور جستجوگر گوگل و به خصوص نقشه گوگل استفاده می کنند.
در یک نمونه گیری آماری، از هر ۳ نفر ۲ نفر درخواست دیدن تورهای مجازی بیشتری را داشته اند. بدین معنی که ۶۷% کاربران هنگامیکه تور مجازی یک کسب و کار را دیده اند، پس از آن در جستجوهای بعدی خود به دنبال دیدن کسب و کارهایی بوده اند که در پروفابل خود تور مجازی را نیز قرار داده بوده اند.
دریافت پاسخ
سازمان دیده بان، گوش دادن و بازی
با دستگاه های ساخته شده توسط گوگل بیشتر کار کنید
در سراسر صفحه نمایش متصل باشید
در تماس باش
مسائل خود را سازماندهی کنید
واقعیت مجازی آغازش را در منطقه سرگرمی آغاز کرد، اما با گذشت زمان، کاربرد عملی نیز داشت. و تعلیم و تربیت بی اعتنا نبود. هدف اصلی واقعیت مجازی در آموزش و پرورش این است که فرآیند مطالعه را هیجان انگیز و موثرتر کنیم. شبیه سازی VR یک درک عمیق از مواد توسط یک یادگیرنده را فراهم می کند که کاربرد آن در زندگی واقعی است.
قویترین اثبات اینکه واقعیت مجازی برای سیستم آموزشی مناسب است، به نوعی مغز انسان است. واقعیت این است که مغز قصد دارد تا 10٪ آنچه را که میخواند، 20٪ از آنچه که میشنود و 90٪ آنچه را که میخواند یا شبیهسازی میکند، به یاد داشته باشد. بنابراین بیایید ببینیم که فناوری VR در واقع میتواند از نظر آموزش و پرورش در سال 2018 و فراتر از آن باشد.
"به یاد داشته باشید اگر می خواهید برای همیشه زندگی کنید" - مهاتما گاندی.
کنگره جهانی موبایل در این سال، در بارسلونا برگزار شد، ادامه کار در برنامه اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDGs) را تأیید کرد. هدف این برنامه مبارزه با بی عدالتی، نابرابری و چالش های زمان ما است. یکی از 17 هدف این است که آموزش کافی برای همه و ترویج یادگیری مادام العمر فراهم آورد. بنابراین، ما مطمئن هستیم در مورد افزایش تحرک آموزش و پرورش و غنی سازی آن با قالب مجازی در آینده نزدیک.
با وجود تمام مزایا، واقعیت مجازی هنوز دور از پیاده سازی گسترده به آموزش و پرورش است. علیرغم اینکه97٪ دانش آموزان مایل به مطالعه برخی از دوره های VR هستند، فقط 23٪ از مدارس VR را آزمایش کرده اند و حدود 10٪ از آنها در سال یا سال آینده استفاده می کنند.
آخرین نظرسنجی ها در میان معلمان نشان می دهد:
در حالی که اکثر معلمان معتقدند که VR به طور عمده به علم (82 درصد)، مطالعات اجتماعی (81 درصد) و تاریخ (81 درصد) کمک خواهد کرد، محققان روندهای زیر را به دست می آورند: [socialallocker]
52٪ | 29٪ | 20٪ | 15٪ | 12٪ | 10٪ | 9٪ | 23٪ |
علوم پایه | تاریخ | مهندسی | هنرها | ریاضیات | طرح | ادبیات | دوره های دیگر |
قبل از اینکه ما به مزایای واقعیت مجازی در آموزش و پرورش برسیم، باید عوامل کلیدی توقف را نام برد ، تا کنون VR را کاهش داده است. این موارد عبارتند از: فقدان محتوای VR با کیفیت، هزینه بالایی، سردرد مربوط به HMD ها، ارتباطات بالقوه کمتری در شخص، درک اشتباه از کلاس ها به عنوان بازی.
برآورد رایگان در 24 ساعت دریافت کنید
چگونه کار می کنیم؟
تمام استفاده عملی VR در آموزش را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: آموزش مدرسه / دانشگاه و یادگیری در محل کار. کاربرد عملی VR ممکن است به شرح زیر باشد.
رایج ترین و واضح ترین استفاده از VR فراهم آوردن قابلیت بازدید مجازی از مکان های دوردست یا جاهایی غیر قابل دسترسی است.
برای افراد مبتلا به اختلالات فیزیکی تحصیل و مطالعه در جهان از طریق هدست VR یک گزینه عالی برای تحصیل است.
در حال حاضر، دوره های واقعی واقعیت مجازی اغلب برای کلاس های علمی و تاریخی ایجاد می شود. اگر چه در واقع، فرمت مجازی را می توان به هر موضوع و موضوع اعمال کرد.
بخش بزرگی از سرمایه گذاری در آموزش VR به سمت آموزش دانشجویان پزشکی و پرسنل پزشکی هدایت می شود. برنامه های مختلف آموزش و پرورش به منظور آماده سازی پزشکان و پرستاران، و شبیه سازی کمک به تمرین موارد بالینی مختلف و بهبود مهارت.
بیشتر دانش آموزان می گویند که مطالعه مواد پیچیده از طریق وظایف عملی، درک بهتر این موضوع را فراهم می آورد. VR می تواند یک محیط مناسب و قابل کنترل برای هر نوع آموزش فراهم کند.
با VR، آموزش آنلاین راحت تر می شود و حتی می تواند احساس حضور را فراهم کند. بالقوه کلاسهای مجازی فرصتی برای رقابت با مدارس سنتی دارند، اما فقط به محض این که VR مقرون به صرفه شود.
VR می تواند به طراحی و مدل سازی کمک کند تا به سطح کیفی متفاوت پیشرفت کند. این تکنولوژی باعث ایجاد مدل های سه بعدی، نمایش تمام جزئیات و ویژگی ها، ویرایش، تبدیل و آزمایش در محیط های مجازی می شود.
بازدید از یک دانشگاه از طریق تور مجازی یک شانس عالی برای آشنا شدن با فرایند یادگیری و زندگی در محوطه دانشگاه در هنگام انتخاب آینده "alma mater" است.
واقعیت مجازی باعث می شود فرایند مطالعه کلاسی یک تجربه واقعا جذاب باشد. با کمک آن، یک کلاس درس به چهار دیوار محدود نمی شود، موضوعات علمی مواد یا ابزار کم ندارند، زیست شناسی و آناتومی می توانند اطلاعات را تجسم کنند.
تجسم. واضح ترین مزیت استفاده از VR در آموزش (برای هر حوزه دیگر نیز درست است) روش پیشرفته تجسم است. واقعیت مجازی تبدیل به ابزار جهانی برای نمایش اشیاء، فرآیندها، مکان ها و رویدادهای تاریخی شده است.
بهبود کیفیت آموزش به عنوان تجسم کمک می کند تا به درک و به یاد داشته باشید، دانش آموزان می توانند تجربی حتی بیشتر از immersive در شبیه سازی آموزش. VR ثابت شده است قادر به متناسب کردن هر موضوع یا برنامه مدرسه و دانشگاه است.
مشارکت فعال. این روزها هزاران ساله ممکن است کلاس درس معمولی را که کمی خسته کننده است را درک کند. یکپارچه سازی VR در برنامه درسی یکی از راه های تقویت فرآیند یادگیری برای آنهاست. علاوه بر ایجاد علاقه، VR همچنین می تواند حواس پرتی را بر روی یک گوشی هوشمند حذف کند.
بدون موانع زبان برای دانشجویان بین المللی، مانع زبان اغلب می تواند یک مشکل باشد. با واقعیت مجازی، مطالعه مواد در هر زبان خارجی می تواند به نرم افزار VR اجرا شود.
بهبود سیستم ارزیابی. تحقیقات ادعا می کند که عملکرد بیشتر پاداش فوری مثبت اثرات دانش آموزان. VR به جای سنتی با توجه به اشتباهات و خطاها، جنبه های gamification را در فرآیند یادگیری به ارمغان می آورد و سیستم پاداش های قابل تشخیص را فراهم می کند.
در ابتدا محتوای VR برای اهداف آموزشی بیشتر برای موضوعات علمی ایجاد شد. در حال حاضر، شرکت های توسعه، نرم افزار جدید VR را برای همه رشته ها، بر اساس درخواست کالج ها و دانشگاه ها، راه اندازی می کنند.
Unimersiv یکی از بزرگترین سیستم های آموزشی برای VR است. این شرکت انواع VR را برای مدارس (آناتومی، بازدید از تور به روم باستان، آکروپلیس آتن و استون هانگه، یادگیری دایناسورها در VR و غیره) و آموزش شرکت ها ایجاد می کند.
برنامه King Tut VR تجربه ای کامل از غرق شدن را به تاریخ باستانی ارائه می دهد. تور VR هدایت بینندگان را به آرامگاه Tutankhamun با یک محیط مجازی 360 درجه پر از مصنوعات تاریخی است.
کانال کشف کار خود را برای کشف دنیای ما و به اشتراک گذاری دانش در مورد آن ادامه می دهد. برنامه جدید خود، Discovery VR ، تجربه تماشایی را با تماشای فیلم های مجازی از مکان های باور نکردنی سیاره ما فراهم می کند.
شبیه سازی VR آپولو 11 رویدادهای ماه ژوئیه 1969 فرود ماه را بازسازی می کند. این نوع جدیدی از مستند است که در آن شما می توانید از فرمان ماژول کنترل و پرواز کنید، زمین فرود قمر را بچرخانید، سطح ماه را کشف کرده و برخی از آزمایشات را انجام دهید.
یکی از برنامه های گرافیکی از Google، Tilt Brush ، کمک می کند تا هنر در فضای 3D با امکانات زیادی ایجاد کنید. با استفاده از طیف گسترده ای از برس های پویا و انواع رابط ها، دانش آموزان و هنرمندان می توانند از هر فضای مجازی به عنوان یک بوم برای ایجاد یک شاهکار واقعی استفاده کنند و حتی به عنوان GIF های متحرک به اشتراک بگذارند.
به احتمال زیاد، در سال 2018، ما شاهد کاهش هزینه برای سخت افزار و محصولات VR، محتوای بهتر و افزایش کلی عمومی خواهیم بود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، VR فرصت شگرفتن تغییر شیوه یادگیری و تدریس را دارد. [/ sociallocker]
بسته های هدیه شرکتی
سفارش بالای سه عدد تور مجازی ،اولین سطح هدیه ،یک عدد عینک واقعیت های افزوده سه بعدی با ارزش و با کیفیت بالا به صورت هدیه به املاک مربوطه داده میشود تا مشتریان در خود املاک بتوانند به ویلاها سفر مجازی داشته باشند
املاک هایی که وب سایت ندارند در صورت سفارش بالای هشت تور یک وب سایت حرفه ای املاک به ارزش یک ملیون تومان به طور رایگان برای آنها طراحی و هدیه داده میشود
در صورت نیاز به تیزر تبلیغاتی با مبلغ فقط ۵۰ هزار تومان اضافه بر ساخت تور یک فیلم تبلیغاتی نیز به سفارش اضافه می شود( توجه قیمت یک تیزر تبلیغاتی 700هزار تومان شروع میشود و ما فقط جهت فروش بهتری که قول آن را دادهایم وسعی در انجام وعده هایی که داده ایم این قیمت استثنایی را قرار داده ایم)
توجه : املاک میتواند بجای تیزر برای ویلا ، یک تیزر حرفه ای برای املاک خود سفارش دهد
زمانتحویل تور از شروع قرارداد به مدت ۴۸ ساعت می باشد
قابل توجه املاک داران
ساحلی و فروشندگان ویلا
برای اولین بار یک فرصت استثنایی برای فروش راحت همراه با رضایت طرفین
حق خریداران این است است که تمام و کمال آنچه قصد خرید دارند را ببینند
اگر خریداری بخواهد ساختمانی یا ویلایی بخرد حقش این است که جز به جز آن بنا را ببیند
اما زمان به اندازه کافی اجازه نمی دهد
حق فروشندگان ویلاها این است که هر چه زیباتر ویلاهای زیبایی که برای آن زحمت کشیده اند را به خریداران نشان دهد
اما امکانات کافی نیست
********
چاره چیست ؟
این بار ایران سه بعدی 360 در یک کار ارزشمند با فروشندگان و خریداران ارتباط تعاملی
به شکل دیجیتال برقرارمی کند
اگرمیخواهید با روش نوین و مستقیم املاک خود را به فروش برسانید
آیا ازاین که نتوانید ملک و یا ویلای خود را بفروشید در اضطراب و استرس به سر میبرید؟
آیا کشورهای اروپایی هم به همین سختی و گرفتاری ویلا فروخته میشود؟
به طور حتم آنها راه های آسان تری را انتخاب کردند و از فروش خود لذت میبرند
این یک فرصت است برای کسب و کارشما
تهیه تورهای ویلاها برای فروشندگان
ارائه بانک تصاویر سه بعدی ویلا ها برای خریداران و سرمایهگذاران متقاضی
برای دیدن مزایای تورهای مجازی ویلا اینجا را ببینید
و یا بارکد زیر را با بارکدخوان گوشی اسکن کنید
و اینجا
برای دیدن تورهای مجازی ویلا اینجا را ببینید
همچنین می توانید جهت توضیحات کامل این فیلم را مشاهده کنید
مزایا و شرایط:
تور مجازی شامل صدها عکس می باشد که در چند تور خلاصه می شود مثلاً یک تور در تور بیرونی و یا داخلی ،حال ،پذیرایی، خواب ،آشپزخانه، سرویس و ….
همه این موارد را یک تور حساب میکنیم به طور کلی هر واحد یا طبقه یک تور حساب می شود.اگر ویلایی چند طبقه باشد برای هر طبقه یک تور مجزا حساب میشود ( ویلاهای نیم پیلت یک تور حساب می شود )
توره های ساخته شده به واسطه یک لینک بسیار کوتاه به شما داده می شود تا بوسیله پیامک و یا شبکه های مجازی ویا در متنهای تبلیغاتی خودتان بگذارید.
کد تورهای مجازی در صورت نیاز اگر قصد دارید در سایت خود بگذارید هم در اختیار شما قرار داده میشود.
به واسطه ثبت نام جهت سفارش تور، املاک شما نیز به طور رایگان در گوگل مپ ثبت میشود و و در صورت جستجو در منطقه شما املاک شما صفحه اول گوگل نمایش داده شود
تورهای ساخته شده بعد از تایید توسط شرکت ایران سه بعدی 360 در وب سایت و سامانه اینتنرتی خرید و فروش ملک سرای من mysara.ir به طور رایگان جهت فروش قرار داده میشود( با مشخصات کامل ملک و شماره تلفن فروشنده)
بسته های هدیه شرکتی
سفارش بالای سه عدد تور مجازی ،اولین سطح هدیه ،یک عدد عینک واقعیت های افزوده سه بعدی با ارزش و با کیفیت بالا به صورت هدیه به املاک مربوطه داده میشود تا مشتریان در خود املاک بتوانند به ویلاها سفر مجازی داشته باشند
املاک هایی که وب سایت ندارند در صورت سفارش بالای هشت تور یک وب سایت حرفه ای املاک به ارزش یک ملیون تومان به طور رایگان برای آنها طراحی و هدیه داده میشود
در صورت نیاز به تیزر تبلیغاتی با مبلغ فقط ۵۰ هزار تومان اضافه بر ساخت تور یک فیلم تبلیغاتی نیز به سفارش اضافه می شود( توجه قیمت یک تیزر تبلیغاتی 700هزار تومان شروع میشود و ما فقط جهت فروش بهتری که قول آن را دادهایم وسعی در انجام وعده هایی که داده ایم این قیمت استثنایی را قرار داده ایم)
توجه : املاک میتواند بجای تیزر برای ویلا ، یک تیزر حرفه ای برای املاک خود سفارش دهد
زمانتحویل تور از شروع قرارداد به مدت ۴۸ ساعت می باشد
--------------------------------------------------
در یک کلام ، حرف آخر
تمام سعی ما برای شما در این چند چیز خلاصه میشود
كمك به فروش يا اجاره ملك ، سريعتر و ارزانتر
صرفه جويي در وقت
دسترسي 24 ساعته به ملك شما
امكان سرويس به مشترياني بيشتر
امكان بازديد از هر نقطه دنيا
اجتناب از بازديد مستقيم افراد نا خواسته
امكان نظر خواهي ساده از دوستان و آشنايان
تبليغ دايمي براي ملك شما
اولین تور مجازی گوگل شهرستان رودبارزیتون توسط iran3d360
مجری تورهای مجازی : ستار محمدی
عکاس : غزاله شعبانی سرخنی
منتظر عکس های بیشتر ما از شهرستان رودبار باشید
پنجشنبه بازار (یکی از بازارهای هفتگی شهرستان رودبار که هر 5شنبه در پارک شهید چمران این شهر برگزار میشود
برنامه Mretport VR
اگر شما با استفاده از سامسونگ دنده VR ، ای قلم به Oculus برنامه بر روی گوشی های هوشمند خود را.
جستجو برای Matterport VR و دانلود برنامه.
اگر شما با استفاده کارتن با آندروید ، ای قلم فروشگاه Google Play .
برنامه Matterport VR (کارتن) را دانلود کنید.
اگر از کارتون با iOS استفاده می کنید ، فروشگاه App را باز کنید .
دانلود Matterport VR برنامه است.
Matterport VR برای دنده VR Manual
راهنمای کامل زیر را دانلود کنید.
با یک اسکن تک، شما می توانید همه چیز شما نیاز به برقراری ارتباط، بازار، و تغییر مکان های دنیای واقعی با مخاطبان خود. پیشرو صنعت، 3D تعاملی برای وب و تلفن همراه، در حال حاضر با تصاویری زنده 4K. هر اندازه را با دقت 99٪ اندازه گیری کنید. به طور خودکار طرح های سطح سیاه و سفید (15 دلار / 13 پوند) و دارایی های فنی مانند ابرهای ثبت شده ثبت شده و طرح های سقف منعکس شده تولید می کنند. سیستم 3D Camera + Cloud ما کار سختی را انجام می دهد، بنابراین شما لازم نیست.همه در یک
نمایشگاه 3D
اندازه گیری های 3D
طرح های طبقه و فایل های XYZ
چگونه کار می کند
واقعیت 3D و مجازی آسان تر از فکر شما است