آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

آموزش کامل تور مجازی / آموزش انیمیشن

»آموزش کامل ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه برای املاک ،کارهای فرهنگی و گردشگری، زیارت مجازی ،اماکن مقدسه ،موارد آموزشی و.. »آموزش واقعیت افزوده و ساخت نرم افزارهای مربوطه » آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملل ما در ارتباط باشید (ترجیحا در ایتا ) 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 869305

چک لیست سئو 2019


بصورت قدم به قدم همه کار های مورد نیاز سئو سایت در این مقاله مطابق با قوانین گوگل توضیح داده شده است. جهت بهبود رتبه و جایگاه سایت خود در گوگل شما باید حتما یک چک لیست سئو داشته باشید که در این مقاله ما مهم ترین ها را شرح داده ایم.

 

 

با رعایت مراحل گفته شده در زیر، شما می توانید یک ترافیک بسیار بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای سایت خود جذب کنید، همچنین انجام خیلی از مراحل و گام های زیر در کوتاه مدت نتیجه خواهد داد و شما میتوانید نتیجه کار خود را مشاهده کنید.

چک لیست سئو در سال 2019 کار های سئوی سایت چیست؟

چک لیست سئو

نکات قبل از شروع:

سئو بصورت کلی به 2 بخش تقسیم میشود: سئوی داخلی ( On Page Seo ) و سئوی خارجی (Off Page Seo) در این مقاله نکات بسیار مهمی درباره سئوی داخلی توضیح داده شده است، تلاش کنید که همه یا اکثر نکات گفته شده درباره سئوی داخلی را انجام دهید، چون تاثیر زیای در سایت شما خواهد داشت ولی اگر نتوانستید همه نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در نظر داشته باشید که عملیات سئو بصورت یکباره نیست و شما باید مداوم روی سئوی سایت خود فعالیت کنید و نکات گفته شده در زیر را بصورت دوره ای انجام دهید.

پیش نیازها قبل از شروع کار:

در زیر 2 ابزار مهم و ضروری جهت تحلیل و پیگیری داده ها معرفی شده اند که شما نیز حتما باید از آن ها استفاده کنید.

گوگل آنالیتیکس

راه اندازی Google Tag Manager و Google Analytics

ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار حرفه ای و قدرتمند جهت اضافه کردن یا مدیریت و تحلیل آمار و ترافیک سایت یکی از بهترین ابزار های موجود در سطح وب می باشد که بدون نیاز به نوشتن کد های اضافه یا اعمال تغییرات اساسی در سایت امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین Google Analytics ضروری ترین ابزاری می باشد که برای سئو سایت خود حتما باید آن را داشته باشید، شما با استفاده از این ابزار میتوانید ترافیک طبیعی ورودی سایت خود از طریق موتور های جستجوگر را مشاهده و تحلیل کنید همچنین جزئیات بیشتری درباره : نرخ خروج کاربران از سایت شما ، جزئیات کمپین های ساخته شده و رفتار کاربران با سایت را می توانید مشاهده بکنید.

توضیحات بیشتر درباره گوگل آنالیتیکس

· Google Tag Manager

· Google Analytics

راه اندازی کنسول جستجوی گوگل یا همان گوگل وبمستر در چک لیست سئو

Search Console ابزار رایگان می باشد که توسط خود گوگل ارائه شده. با استفاده از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که اسم قبلی آن گوگل وبمستر می باشد) شما می توانید با گوگل ارتباط مستقیم داشته باشید و داده هایی از نحوه عملکرد سایت خود را در این ابزار مشاهده کنید.

آموزش گوگل وبمستر

· Google Search Console

از وردپرس استفاده میکنید؟ افزونه Yoast را نصب کنید

این افزونه یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین افزونه ها جهت بهبود سئوی سایت می باشد قبلا در سایت سئوکار یک مقاله بهترین افزونه سئو در وردپرس قرار گرفته است که بصورت کامل همه جزئیات مربوط به این افزونه شرح داده شده است.

سئو وردپرس

چک لیست سئو داخلی

چک لیست سئو داخلی سایت On-Page SEO

انجام تحقیقات کلمات کلیدی

یافتن عباراتی که کاربران در گوگل جستجو می کنند و برای هر کدام از آن ها یک استراتژی خوب سئو داشته باشید.

برای هر کدام از صفحات سایت خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید. برای شروع نیازی نیست که حتما از پر رقابت ترین کلمات شروع کنید از کلماتی که جستجو کمتر و رقابت پایین تری برخورد هستند شروع کنید.

توضیحات بیشتر درباره نحوه یافتن کلمات کلیدی در سئو

استفاده از کلمات کلیدی در آدرس URL صفحات

استفاده از کلمات کلیدی در آدرس URL صفحات یکی از معیار های گوگل برای رتبه بندی سایت ها می باشد، از استفاده بیش از حد از کلمات در URL که موجب طولانی تر شدن آدرس میشود باید خودداری کرد و آدرس شما باید کوتاه باشد.

نکته: بخاطر اصلاح آدرس URL صفحات خود، بعد از اینکه برای آن صفحه لینک گیری هایی انجام شده است، یا اگر صفحه شما در گوگل رتبه و جایگاه دارد، آدرس آن صفحه را تغییر ندهید.

اما از این به بعد برای مطالب جدیدی که در سایت خود منتشر می کنید این فاکتور را رعایت کنید.

چگونه آدرس صفحه مبتنی بر سئو توسط کلمات کلیدی بنویسیم؟

کلمه کلیدی خود را در عنوان صفحات به کار ببرید و عنوان جذاب داشته باشید

استفاده کردن از کلمات کلیدی در عنوان سایت بسیار مهم و تاثیر گزار بر روی رتبه و جایگاه شما می باشد، اما از آن مهم تر، میزان نرخ کلیک بر اساس جایگاه شما می باشد CTR و موجب می شود هر چقدر عنوان شما جذاب تر باشد، کلیک های بیشتری بر روی سایت شما انجام شود و کاربران بیشتر مشتاق به مشاهده سایت شما خواهند بود.

نوشتن کلمات کلیدی در متای توضیحات سایت و نوشتن متن جذاب

در کل متن و محتوای نوشته شده در متای توضیحات بر روی رتبه و جایگاه شما تاثیری ندارد و گوگل خود اعلام کرده است که متن متا جزو فاکتور های رتبه دهی نیست ولی اگر بتوانید یک عبارت جذاب را برای متای خود انتخاب بکنید و در این متا از کلمه کلیدی که کاربران جستجو میکنند هم استفاده کنید می توانید تاثیر بسیار بالایی در گرفتن ورودی و بازدیدکننده برای سایت خود را جذب بکنید.

استفاده از کلمه کلیدی فقط یک بار در تگ H1 سایت

بصورت کلی در هر صفحه نباید بیشتر از یک بار از تگ h1 استفاده شود، این تگ معمولا توسط خود قالب سایت شما تولید می شود و عنوان صفحه شما داخل آن قرار میگیرد. اما اگر قالب شما همچنین قابلیتی ندارد خودتان می توانید هنگام نوشتن توضیحات در ویرایشگر از این تگ استفاده بکنید. اما دقت داشته باشید که نباید بیشتر از 1 بار از این تگ استفاده کنید.

 

از کلمه کلیدی خود در متن ها چند بار استفاده بکنید و مطمئن شوید که در هر صفحه حداقل 300 کلمه نوشته اید (حالت ایده آل 700 کلمه می باشد و 300 حداقل آن است)

از کلمات کلیدی خود چند بار استفاده کنید و سعی کنید که حداقل 300 کلمه متن توضیحات بنویسید، زیرا یکی از اصلی ترین فاکتور های گوگل محتوای سایت میباشد اما نباید سعی شود که بخاطر بیشتر بودن تعداد کلمات بیشتر شروع به نوشتن متن های غیر مرتباط نکنید.

از مترادف کلمات استفاده کنید

موتور های جستجوگر به سرعت در حال پیشرفت میباشند، اما باز هم قادر به تشخیص و شناسایی همه کلمات کلیدی نیستند، بخاطر همین گاهی اوقات بهتر است که حتما مترادف ها را نیز به عنوان کلمه کلیدی خود انتخاب بکنید. علاوه بر این خود کاربران نیز خیلی اوقات از کلمات مترادف و هم معنی استفاده می کنند

از متد Latent Semantic Indexing استفاده کنید

این متن با روش های ریاضی رابطه های مخفیانه بین کلمات را جهت درک بیشتر اطلاعات ایندکس به گوگل میدهد. بصورت خلاصه این متد به گوگل کمک میکند تا درک بهتری از متن و محتوای شما داشته باشد.

شاید یکی از بهترین مثال ها برای شرح Latent Semantic Indexing این است که در گوگل زمانی که یک عبارت را جستجو می کنید، خود گوگل یکسری کلمات دیگر را نیز به شما پیشنهاد می دهد، این کلمات را گوگل با استفاده از متد Latent Semantic Indexing پیدا می کند و برای درک بیشتر متن شما و نمایش به کاربران بصورت هدف مند و هوشمندانه از این روش استفاده می کند.

استفاده از تگ ALT در سایت و اسم گزاری صحیح فایل ها

تگ ALT یا همان متن جایگزین در وردپرس هنگامی که شما یک عکس یا رسانه جدید را در سایت خود آپلود می کنید گفته میشود. موتور های جستجوگر قادر به درک عکس ها نیستند، بلکه با استفاده از تگ ALT و متنی که شما نوشته اید، درک خود را از عکس ها پیدا می کنند و بر اساس متن شما و متن جستجوی کاربر تصمیم به نمایش عکس ها میگیرند.

همچنین اگر در بین محتوای سایت خود از عکس ها استفاده می کنید حتما اسم عکس یا رسانه مورد نظر خودتان شامل کلمه کلیدی شما باشد و توصیف کننده عکس مورد نظر باشد.

با متن و انکر تکست سئو به صفحات دیگر خود لینک دهید

گوگل یکی از فاکتور هایی که برای نمایش لینک ها دارد، متنی میباشد که شما به عنوان لینک انتخاب می کنید (همان متنی که شما روی آن میتوانید کلیک بکنید) که به آن انکر تکست یا متن لنگر anchor text گفته می شود.

شما با استفاده صحیح و به کار بردن کلمات کلیدی به عنوان انکر تکست می توانید به گوگل بگوئید که صفحه مورد نظر شما را با چه کلمات کلیدی به بازدیدکنندگان نمایش دهد

از کلمات غیر مرتبط همانند مثلا "کلیک کنید" و کلمات غیر مرتبط خودداری بکنید زیرا میتواند آسیب زیادی به سئوی سایت شما بزند.

چک لیست سئو خارجی سایت Off-Page SEO

همه اقدامات و کار های مورد نیاز جهت بهینه سازی سایت که باید در خارج از سایت شما انجام شود را قرار داده ایم. پیش نیاز سئوی خارجی سایت، انجام کار های مربوط به سئوی داخلی سایت می باشد.

برای آنالیز لینک های خود از ابزار Ahrefs استفاده کنید

Ahrefs اسم یکی از سایت های فعال در حوزه ارائه خدمات سئو میباشد، که معمولا کار های مربوط به تحلیل و تجزیه را انجام میدهد. شما میتوانید بعد از ثبت نام در سایت Ahrefs و وارد کردن آدرس دامین خودتان، قدرت سایت خود را مشاهده کنید و تعداد سایت هایی که به شما لینک مستقیم داده اند را مشاهده کنید

و یا اینکه آیا سایت های اسپمی وجود دارند که به شما لینک میدهند؟ و یا چند تا رقیب در حوزه کاری خود دارید و یکسری اطلاعات دیگر مانند اینکه آیا انکر تکست های سایت شما بدرستی تنظیم شده اند یا نه؟

 

بررسی لینک های رقبا

این ساده ترین راه برای لینک سازی سایت می باشد، دنبال کردن رقبا و یافتن متن و انکر تکست لینک ها و آدرس منبع لینک های که آتوریتی بالیی دارند میتواند به سئوی سایت شما کمک بسیار زیادی بکند و شما بر اساس تعداد سایت هایی که دارید یک استراتژی مناسب را انتخاب بکنید و شروع به لینک گیری بکنید.

همچنین لازم نیست که حتما از سایت هایی که رقبای شما لینک گیری کرده اند ، شما هم لینک بگیرید، بلکه میتوانید از منابع دیگری که مشابه با سایت مورد نظر هستند با همان قدرت و اعتبار کار های مربوط به لینک گیری را انجام دهید.

چک لیست کار های فنی سئو

این متد شامل بررسی کردن کنسول جستجوی گوگل برای یافتن ارور ها یا محتوای کپی و تکراری و همچنین صفحاتی که عنوان ندارند می شود.

این ابزار رایگان گوگل میباشد که برای مدیریت سایت ها جهت مشاهده و بررسی عملکرد سایت خود ارائه شده است. همچنین شما می توانید از این ابزار گوگل وبمستر (یا همان کنسول جستجوی گوگل) برای پیدا کردن مشکلات فنی سایت، کلمات پر جستجوی که سایت شما در آنها وجود داشته است، میزان نمایش سایت شما، نرخ کلیک CTR و میزان ورودی های گوگل و... استفاده بکنید.

شناسایی ریدایرکت های اشتباه (تغییر ریدایرکت 302 به ریدایرکت 301)

از کد ریدایرکت 301 نباید استفاده بکنید برای صفخاتی که بصورت موقتی در دسترس نیستند، کد 301 فقط برای صفحاتی که الان دیگر در سایت شما وجود ندارند یا حذف شده اند باید مورد استفاده قرار بگیرد.

ریدایرکت 302 به معنی : انتقال موقت میباشد و گوگل در این نوع انتقال اعتبار و جایگاه رتبه آن صفحه را به یک urlجدید منتقل نمیکند

ریدایرکت 301 به معنی: این میباشد که به گوگل میگوئید این صفحه دیگر در سایت شما وجود ندارد و از این به بعد به جای صفحه قبلی گوگل صفحه جدید را برای بازدیدکنندگان نمایش میدهد و اعتبار صفحه قبلی که وجود داشت را بصورت کامل به صفحه جدید منتقل میکند و بعد از مدتی گوگل صفحه قبلی که وجود داشت را نمایش نمیدهد و به جای آن آدرس جدید را در نتایج نمایش میدهد.

رفع مشکل لینک های شکسته، خطا ها و مشکلات Crawl

هر چقدر سایت شما بزرگتر باشد، این موارد اهمیت بیشتری دارند و تعدادشان نیز افرایش پیدا خواهد کرد. لینک های شکسته یا خطا های موجود در سایت موجب می شود که موتور های جستجو گر نتوانند بصورت صحیح محتوای شما را درک و ایندکس کنند و گاهی اوقات موجب گمراه شدن موتور های جستجو گر میشود بخاطر همین شما ورودی و ترافیک کمتری را برای سایت خود جذب خواهید کرد.

ابزار های بسیار زیادی برای بررسی لینک های شکسته سایت وجود دارند حتی اگر از وردپرس استفاده میکنید افزونه های نیز برای اینکار طراحی شده اند.

مهم: بررسی سرعت لود شدن سایت و سریع تر کردن سایت

سرعت لود سایت یکی از فاکتور های مهم گوگل میباشد همچنین این فاکتور بر روی ارتباط سایت شما با بازدیدکننده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. افزونه هایی همانند wp-rocket در وردپرس وجود دارند که میتوانند کار بهینه سازی سایت را برای شما انجام دهند. با استفاده از ابزار GTmetrix هم میتوانید وضعیت سرعت لود سایت خود را مشاهده بکنید.

بهینه سازی سایت برای گوشی های موبایل

امروزه خیلی از کاربران سایت ها از گوشی های موبایل استفاده میکنند/ اگر سایت شما برای گوشی موبایل سازگار نباشد، شما نمیتوانید کاربران موبایل رو راضی نگه دارید.

تکنیک های پیشنهادی خود گوگل هم همانند AMP ارائه شده است که جهت افزایش سرعت هر چه بیشتر سایت ها میباشد.

ساخت نقشه سایت و ثبت کردن آن در کنسول گوگل

شما میتوانید با ساخت نقشه سایت و ثبت کردن آن در کنسول گوگل، براحتی گوگل را از آخرین مطالبی که در سایت خود منتشر میکنید در جریان بگزارید و گوگل بتواند مطالب جدید سایت شما را ایندکس بکند.

ساخت فایل robots.txt و ثبت آن در کنسول گوگل

برای اطلاع رسانی به گوگل جهت پیدا کردن نقشه سایت میتوان از فایل robots.txt استفاده کرد همچنین شما میتوانید در این فایل مشخص بکنید که گوگل اجازه ایندکس کردن کدام صفحات از سایت شما را دارد و کدام صفحات از سایت شما را نمیتواند ایندکس بکند.(این مورد میتواند برای انواع مختلف خزنده ها مانند بینگ و یاندکس و... نیز صادق باشد و شما به هر کدام از موتور های جستجوگر اجازه دسترسی و خواندن مطالب بخش خاصی از سایت خود را بدهید)

لیست کار های مفید برای سئو سایت که هر سئوکار باید انجام دهد

فعالیت بر روی برند

شما میتوانید با فعالیت بر روی بند خود، در شبکه های اجتماعی، خود را بیشتر به کاربران خود نزدیک بکنید. همچنین در نظر داشته باشید که بعضی از شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما دارند و با فعالیت بر روی آن ها میتوانید علاوه بر بهبود رتبه سایت خود، به مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی هم دسترسی مناسبی داشته باشید

تهیه رپورتاژ آگهی و تولید محتوای روزانه

برای تکمیل چک لیست سئوی سایت می توانید 2 مورد فوق را تکمیل بکنید و در سایت خود به کار ببرید. در تهیه محتوا همه تلاش خود را بکنید که مطابق با قوانین گوگل انجام شود.

اگر شما مورد دیگری برای چک لیست سئو مد نظر دارید حتما در قسمت نظرات همین مقاله مطرح بکنید تا به سایت اضافه شود و بقیه کاربران هم بتوانند از آن استفاده بکنند.

برای شروع کار این مورد کافی میباشند و میتوانید بصورت کامل با انجام موارد فوق یک کانفیگ بسیار حرفه ای که همه سئو کار های با تجربه و با سابقه انجام میدهند را شما نیز انجام دهید.

در سئو وجود تداوم و انجام و بررسی مجدد تغییرات تاثیر بسیار زیادی در گرفتن ترافیک بیشتر دارد، همچنین با توجه به رقابت بالا در دنیای اینترنت باید همه تلاش خود را بکنید که فاکتور های گوگل را به نحو احسن انجام دهید.

 

 

چک لیست سئو 2019 - کارهای سئوی سایت چیست؟

- ارسال شده توسط

چک لیست سئو 2019
انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

بزرگترین شرکت ارایه واقعیت افزوده دنیا را در ایران ۳ بعدی 360 ببینید


پیشرفت در بخش واقعیت افزوده در یکی دو سال اخیر با شتاب کمتری همراه بوده و برنامه‌نویسان و سازندگان گجت‌ها هنوز به‌دنبال راهی برای پیشرفت و به‌کارگیری این تکنولوژی هستند. حال استارت‌آپ لندنی Blippar معتقد است که راه حل این کار در تبلیغات نهفته است. این استارت‌آپ در سالهای اخیر با بسیاری از برندهای خودروسازی به منظور ساخت بنرهای تبلیغاتی متحرک با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، همکاری داشته است. در یکی از این پروژه‌ها که معرفی شد، کاربر پس از لمس بنر تبلیغاتی درون گوشی، به تصویری از فضای داخلی یک خودرو مواجه می‌شد سپس با حرکت دادن و چرخاندن گوشی خود می‌توانست نمای داخلی خودرو را از زوایای مختلف مشاهده کند و درصورتی که به برنامه امکان دسترسی به دوربین داده می‌شد، کاربر قادر بود محیط واقعی اطراف خود را از درون پنجره جلویی شیشه اتومبیل (به‌صورت مجازی) مشاهده کند.

"دنی لوپز" مدیر اجرایی Blippar می‌گوید: "این اولین مدل تبلیغ با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در صنعت به‌شمار می‌آید و با استفاده از چنین تکنولوژی، نمایشگرهای دیجیتالی تبلیغات سبکی نوین در تبلیغات را تجربه خواهند کرد. تا اواخر این ماه یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی، تبلیغات جدید خود را با بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی و نرم‌افزار شرکت Blippar به نمایش خواهد گذاشت". لازم به ذکر است که تعداد افرادی که تبلیغات را مشاهده نمی‌کنند از افرادی که به تبلیغات اهمیت می‌دهند بسیار بیشتر است. اما لوپز معتقد است که استفاده از جملات کلیدی در تبلیغات مانند "همین حالا وارد خودروی ما شوید" برای جلب توجه مردم کافی خواهد بود.

Blippar از دیگر برندهایی که در حال تلاش برای استفاده از این تکنولوژی هستند، نام نبرده اما لوپز می‌گوید که از این تکنولوژی می‌توان در تبلیغات پوشاک نیز استفاده نمود. مثلا با دسترسی به دوربین اسمارت‌فون‌ها کاربران میتوانند لباس مورد نظرشان را روی بدنشان مشاهده کنند. سالهای زیادی از ظهور واقعیت افزوده و البته بنرهای تبلیغاتی می‌گذرد، اما چرا تا به‌امروز از این دو به‌صورت همزمان استفاده نشده است؟ لوپز معتقد است که واقعیت افزوده هنوز وارد مسیر اصلی خود نشده و به‌همین دلیل شرکت‌ها و تبلیغ‌کنندگان برای سرمایه‌گذاری در این تکنولوژی که هنوز در مراحل نخستین خود قرار دارد، کمی مردد بودند. اما چیزی که الان شاهد آن هستیم، تمایل و علاقه روزافزون برندها و آژانس‌های تبلیغاتی به این تکنولوژی در چند وقت اخیر است.

ماه گذشته مارک زاکربرگ موسس و مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که به دنبال سرمایه‌گذاری عظیم دربخش واقعیت افزوده است و در سخنرانی خود در حضور برنامه‌نویسان گفت که شبکه‌اجتماعی فیسبوک از دوربین اسمارت‌فون‌ها به‌عنوان اولین پلتفورم جهت نمایش و به‌کارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده خواهد کرد. ایده‌ی زاکربرگ این است که کاربران از واقعیت افزوده در مواردی فراتر از چند برچسب کارتونی ساده ‌به‌کارگرفته شده در اسنپ‌چت استفاده کنند و با دنیایی پر از اشیاء دیجیتالی تعامل نزدیک داشته باشند.

استارت‌آپ Blippar نیز با چنین چشم‌انداز مشابهی در سال 2011 تاسیس شد. حال پس از گذشت 5 سال و نیم از تاسیس آن، Blipparموفق به ساخت نرم‌افزار مختص واقعیت افزوده در جهت ساخت تبلیغات برای برندهای معتبری همچون کوکاکولا، Nestle وGeneral Mills شده است. اپلیکیشن این شرکت خیلی بی‌نقص و قدرتمند نیست اما قادر است اشیائی مانند بطری آب، کتاب و یا خودروها را هنگامی که دوربین را سمت آنها می‌گیرید تشخیص دهد.

این شرکت ادعا می‌کند که این اپلیکیشن قادر است که در ایالات متحده نام سازنده، سال تولید و مدل تمامی خودروهای تولید شده از سال 2000 به بعد را با دقت حداقل 94 درصد تشخیص دهد. اما چرا چنین برنامه‌ی وسیعی آن هم برای خودروها ساخته شده؟ لوپز در پاسخ به این سوال گفت: " از 5 شرکتی که بیشترین تبلیغات را در دنیا دارند، 3 شرکت خودروساز هستند". خیلی جای تعجب ندارد که یکی از اولین مشتریان این شرکت نیز یک کمپانی خودروسازی بزرگ باشد. لوپز می‌گوید که نرخ تبلیغات از این طریق نسبتا ارزان‌تر است و هر 1000 نمایش تبلیغ حدود 4 دلار هزینه خواهد داشت و این در حالیست که هر 1000 نمایش تبلیغات در رسانه‌ها بین 7 تا 10 دلار هزینه دارد. او در ادامه گفت: "ما تقریبا همه‌چیز را درباره کاربران می‌دانیم. مثلا با دوربین گوشی به چه اشیائی نگاه می‌کنند و یا چه زمانی از روز و یا تا چه مدت از دوربین اپلیکیشن ما استفاده می‌کنند. این اطلاعات در طراحی و ساخت تبلیغات موثرتر به ما کمک می‌کنند".

اما استفاده از این تکنولوژی برای اولین بار توسط Blippar به معنای تضمین موفقیت این شرکت درآینده نیست و موفقیت آنها در اصل به میزان تمایل کاربران به تماشای تبلیغات از طریق واقعیت افزوده بستگی دارد. Blippar در فوریه 2014 توانست یه عنوان اولین شرکت، یک اپلیکشن تشخیص چهره را برای "گوگل گلس" طراحی کند. گوگل برای فروش و جا انداختن این محصول دربازار تلاش بسیاری کرد اما یک سال بعد تولید این محصول را متوقف کرد.

بزرگترین شرکت ارایه واقعیت افزوده دنیا را در ایران ۳ بعدی 360 ببینید
انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۷

گوگل واقعیت افزوده را متحول می‌کند


,خبرها جدید نشون میده که واحد سرمایه‌گذاری گوگل که با نام Google Ventures شناخته می‌شود به تازگی مبلغ 14.5 میلیون دلار را در یک استارت‌آپ بریتانیایی با نام Vision Labs Blue سرمایه‌گذاری کرده است.

این استارت‌آپ تکنولوژی خلق کرده که این امکان را می‌دهد تعداد زیادی از افراد به‌طور همزمان از واقعیت افزوده استفاده کنند. Vision Labs کار خود را از سال 2011 بدون سر و صدا آغاز کرد و حالا در حال کار بر روی مراحل پایانی پروژه «واقعیت افزوده مشترک» است. این یعنی با استفاده از این تکنولوژی افراد مختلف با استفاده از اسمارت‌فون‌هایشان می‌توانند از یک محیط واقعیت افزوده مشترک به‌طور همزمان با یکدیگر استفاده کنند.

در ویدیوی منتشر شده توسط این استارت‌‌آپ می‌بینیم که محیط‌های «واقعیت افزوده مشترک» به افراد این امکان را می‌دهند که به صورت گروهی و با دستگاه‌های مختلف یک محیط را به‌طور همزمان مشاهده کنند و از ویژگی‌های مختلف این نوآوری بهره ببرند که تکنولوژی واقعیت افزوده فعلی چنین قابلیتی ندارد.

استارت‌آپ Blue Vision Labs قصد ندارد اپلیکیشن اختصاصی برای خودش معرفی کند و مایل است با برنامه‌نویسان مختلف همکاری کند و تکنولوژی خودش را در اختیارشان بگذارد.

Blue Vision Labs در دور اخیر جمع‌آوری سرمایه موفق شد 17 میلیون دلار سرمایه جذب کند. سرمایه‌گذاران فعلی این استارت‌‌آپ شامل شرکت‌هایی از جمله Accel، Horizons Ventures، SV Angel و البته گوگل می‌شود.

گوگل واقعیت افزوده را متحول می‌کند
انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

برنامه Holo شخصیت‌ها و افکت‌های سه بعدی


برنامه Holo

برنامه Holo شخصیت‌ها و افکت‌های سه بعدی را به تصاویر و ویدیوها اضافه می‌کند

اخیرا کمپانی 8i که در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت دارد، برنامه Holo را با امکان اضافه کردن شخصیت‌های سه بعدی به تصاویر و ویدیوها عرضه کرده تا تجربه‌ای مشابه واقعیت افزوده برای کاربران رقم بخورد.

 

این نرم افزار در نگاه اول بسیار جذاب است. شما می‌توانید با اضافه کردن کاراکترهای مختلف به تصاویر و یا ویدیوهای خود، عکس‌های جالبی را ثبت کنید. اما در طولانی مدت، احتمالا حتی همراهی مرد عنکبوتی با شما نیز جذابیت خود را از دست می‌دهد. به علاوه، عدم واکنش درست این شخصیت دوست داشتنی در برخی تصاویر هنگامی که زاویه دوربین را تغییر می‌دهید احتمالا کمی آزاردهنده باشد. به عنوان مثال ممکن است این شخصیت با تغییر زاویه، در هوا آویزان مانده، تناسب خود را از دست داده یا حتی خارج از کادر قرار گیرد. به همین جهت برای خلق بهترین عکس باید صبورانه عمل کرد. هرچند، این مشکل در استفاده از شخصیت‌های دیگر همچون یک سگ یا پری دریایی نیز وجود داشته و تنها به مورد خاصی محدود نیست.

کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه داخلی نرم افزار Holo، شخصیت‌های دیگر را با انیمیشن‌ها و حرکات اختصاصی خود دانلود کنند. به همین جهت، این امکان فراهم می‌شود تا کاربران در ایجاد تصاویر متفاوت، خلاقیت بیشتری به خرج دهند. خوشبختانه حق انتخاب در این بخش برای کاربران بالا بوده و شرکت 8i نیز از برنامه‌های خود برای به‌روزرسانی مداوم آن با مدل‌ها، افکت‌ها و آبجکت‌های سه بعدی خبر داده است.

اگرچه این نرم افزار نمایی ساده و ابتدایی از تکنولوژی واقعیت افزوده و کاربردهای آن را پیش روی کاربران قرار می‌دهد، اما شاید استفاده از آن بیشتر جنبه تفریح داشته باشد چرا که به صورت رایگان عرضه شده است.

اپیکیشن پیش رو با آی او اس 10 و اندروید 5.0 به بالا سازگاری دارد.

دانلود رایگان برنامه Holo : آی او اس / اندروید

معرفی برنامه Holo

 
 

برنامه Holo شخصیت‌ها و افکت‌های سه بعدی
انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷

آموزش کامل ساخت تورهای مجازی


آموزش کامل ساخت تورهای مجازی
انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۷

آموزش کامل ساخت تورهای مجازی و پاناروما به زبان فارسی


برای اولین‌بار


آموزش صفر تا صد تصاویر پاناروما و تورهای مجازی به زبان فارسی
مجموعه فیلم های آموزش تور مجازی ۳۶۰ درجه به زبان فارسی

قابل توجه علاقمندان به آموزش تور مجازی
نرم افزار رازهای پاناروما و و تور مجازی در ایران
این نرم افزار شامل ده ها ساعت فیلم به زبان فارسی قابل استفاده برای همه
نرم افزار رازهای تورهای مجازی در کافه بازار
مدرس ستار محمدی
این نرم افزار بر روی همه سیستم ها از جمله کامپیوتر و لپ تاپ گوشی های هوشمند اندرویدو ios قابل نصب میباشد.

همگان می دانیم دنیای امروزه به سمتی می رود که واقعیت های افزوده و واقعیت های مجاز رو به رشد است و بدون شک به زودی کسانی که vr و ar را بلد نباشند مطمئناً بی سواد قلمداد شده و بسیاری از کارها را قادر به انجام نیستند.
تمامی این استرس ها و مشکلات را با مجموعه فیلم های نرم افزار رازهای پاناروما و تورهای مجازی آموزش صفر تا صد ساخت تور مجازی به همراه ارائه نرم افزارهای مربوط به آن رفع خواهد شد.
، با تهیه نرم افزار آموزشی رازهای پاناروما و تور مجازی هر آنچه باید در مورد تهیه و ساخت تور مجازی اعم از تبلیغاتی، مذهبی، املاکی، فروشگاه، تالار، هتل و غیره بدانید را با روش بسیار ساده می آموزید
شما همگام با ما از چگونگی عکاسی ۳۶۰ با دوربین عکاسی حرفه ای و حتی‌ عکاسی با دوربین موبایل را نیز فرا گرفته و از این آگاهی برای تبلیغات خود یا دوستان و یا کسب درآمد از ساخت تورهای مجازی استفاده کنید.
قدم به قدم بیاموزید
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت iran3d360.ir مراجعه کنید.
اینستاگرام :iran3d360@
#iran3d360
#iclone.ir
Www.iclone.ir

#Apksarashop

آموزش کامل ساخت تورهای مجازی و پاناروما به زبان فارسی
انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۷

نمایش محصولات 360 نمونه


انواع مثال چرخش 360 محصول

در زیر یک قسمت کوچکی از نمونه را از بسیاری از چرخش کالا 360 درجه که ما برای مشتریان خود ساخته شده است.

کپی KOGArace001 کپی KOGAelectric005000007 @ 0e23d9178a894973b4e89745ae5f04c1

 

01000001IMG_000001

IMG_000001IMG_000001IMG_000001

 

IMG_000007IMG_000001IMG_000001 (25)

 

scootmobiel_a_001IMG_000008IMG_000005

 

IMG_000001 IMG_000001

 

انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷

آلبوم عروس و داماد هوشمند 360


 

آلبوم عروس و داماد هوشمند 360

کاربرد واقعیت افزوده برای مجالس عروسی خصوصا برای عکس و آلبوم های دیجیتال و آلبوم های معمولی این تبلیغات برای شهرهای آمل محمودآباد و چمستان است هزینه این پروژه فقط جهت ساخت عکس ها صورت بگیرد لذا هزینه های آلبوم دیجیتال به عهده همکار و یا صاحب مجلس است جهت آشنایی بیشتر به سایت ایران سه بعدی ۳۶۰ درجه مراجعه نمایید IRAN3D360.IR 3DFX.IR

 

 

 

آلبوم عروس و داماد هوشمند 360
انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷

کاربرد واقعیت مجازی بخش اول


کاربرد واقعیت مجازی تنها به بازی ها محدود نمی شود و در بسیاری از زمینه ها می توان از این تکنولوژی بهره برد، در مطلب قبلی شما را با چندین کاربرد واقعیت مجازی آشنا کریم و در ادامه نیز به سایر حوزه های کاربرد واقعیت مجازی می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

 

آموزش

 

 

در آینده ای نه چندان دور، دانش آموزان دیگر مجبور نخواهند بود در کلاس درس حضور داشته و به تخته سیاه یا پروژکتور نگاه کنند. برای درک بهتر عصر ماقبل تاریخ، آنها با کمک واقعیت مجازی می توانند در بین دایناسورها قرار بگیرند و صحنه ها را از نزدیک مشاهده کنند.

 

 

دانش آموزان می توانند همراه با ژولیوس سزار به مطالعه امپراطوری رم بپردازند یا کریستف کلمب را در کشف قاره آمریکا همراهی کنند و یا در نقش سلول های قرمز خون وارد بدن شده و به مطالعه آناتومی آن بپردازند.

 

 

کسب و کار

 

 

خودتان را در وضعیتی تصور کنید که در یک اتاق خالی هستید و تنها چیزی که دارید یک تبلت و یک هدست واقعیت مجازی می باشد، آن را بر سر خود بگذارید! همکاران در کنار شما ظاهر می شوند و مدیرعامل کمپانی با این حال که برای سفر کاری خود در لندن به سر می برد ولی با شما در اتاق حضور دارد. رئیس بخش مدیریت بازاریابی نیز که در دبی مستقر است آنجا حضور دارد و در برلین در حال صرف قهوه با شماست.

 

 

به دفتر کاری واقعیت مجازی خوش آمدید (ناتوانی از حضور در دو مکان مختلف به طور همزمان دیگری بهانه ای برای شما نیست). برای درک بهتر موقعیتی که شرح داده شد، ویدیوی زیر که خانه و محل کار را در یک مکان نمایش داده به کمک شما می آید.

 

 

اخبار و اطلاعات

 

 

نیویورک تامیز از ویدیوی 360 درجه برای نمایش رقابت انتخاباتی برای ریاست جمهوری آمریکا استفاده کرد و عموم می توانستند در بخش های مختلف چرخ بزنند و از نزدیک شاهد گفتگو و بحث های کاندیداها باشند. کریستین دیور برای نمایش کلکسیون لباس های بهار-تابستان 2017 خود از ویدیوی 360 استفاده کرد. به لطف این تکنولوژی ورود به دنیای بی پایان اطلاعات ساده تر از گذشته شده و به راحتی می توان با اخبار روز دنیا، مذاکرات پارلمان، فشن شوها و حتی درگیری های مسلحانه تعامل برقرار کرد.

 

 

در حین تماشای این ویدیو از ماوس خود برای چرخ زدن در بخش های مختلف و تماشای ویدیو از ابعاد گوناگون استفاده کنید.

 

 

ورزش

 

 

در تماشای مسابقات ورزشی با محدودیت های از نظر زاویه دید مواجه هستید، اما به لطف تکنولوژی واقعیت مجازی می توانید زد و خوردها و تمامی حرکات را از هر زاویه ای تماشا کنید، بدین ترتیب هیچ جزئیاتی از مسابقه از قلم نمی افتد. شما به راحتی می توانید به تماشای تمامی شکلک ها یا دعواهای مسابقات ورزشی که در زمین فوتبال یا بیسبال به وقوع می پیوندد بپردازید. هر کسی می تواند آنچه در رقابت هاکی، ماراتن یا مسابقه کرلینگ اتفاق می افتد را ببیند. بدین ترتیب از بعد دیگری می توانید مسابقات ورزشی را تماشا کنید.

 

 

این تکنولوژی نه تنها برای تماشاگران، بلکه برای بازیکنان نیز مزایایی به همراه دارد و آنها می توانند از این طریق آموزش ببیند، NFL training sessions یکی از گزینه هایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. بازیکن خط حمله به خوبی می داند که چطور در زمین حرکت کند، چرا که صدها بار این حرکت را انجام داده، بدون اینکه آسیبی به او وارد شود. در جام جهانی 2010 صدای ووووزلاها بازیکنان را کلافه کرده بود، اما اگر بازیکنان با استفاده از یک برنامه واقعیت مجازی آموزش دیده بوده، به این صداها عادت داشتند و شاید بهتر بازی می کردند!

 

 

سفر

 

 

شاید واقعیت مجازی برای افرادی که اهل هیجان و سفرهای پرماجرا هستند و دوست دارند در خاک و گل و لای و باران سیل آسا کثیف شوند، جذابیت چندانی نداشته باشد. اما واقعیت مجازی شما را قادر به کشف مکان هایی می کند که در عمل قادر به مسافرت به آنجا نیستند.

 

 

گوگل با معرفی Google Earth این امکان را در اختیار کاربران قرار داد که جهان را به صورت سه بعدی در خانه های خودن نظاره گر باشند. پس از آن پیشرفت های بیشتری در این زمینه به وقوع پیوست و با کمک هدست واقعیت مجازی میتوانیم مانند مانند فضانوردان به ناوبری در کل جهان بپردازیم، این تجربه قطعا بسیار هیجان انگیز و جالب خواهد بود!

 

 

 

کاربرد واقعیت مجازی بخش اول
انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

نمایش محصولات 360 (معرفی)


با یک پلت فرم دوار بزرگ قادر به مفصل گردنده wykonć عکس محصولات بزرگ، با عرض 100 تا 200 سانتیمتر، ارتفاع 180 سانتی متر و وزن آن به 120 کیلوگرم است. چنین نمایش هایی می تواند به طور مستقیم در محل مشتری ساخته شود.
نمونه هایی از نمایش های بزرگ چرخشی:
  • ارائه چرخشی دوچرخه و موتورسیکلت
  • ارائه روتاری مبلمان (جداول، صندلی ها، بخش ها، مبل ها، مبل های تخت خواب، مبلمان باغ)
  • ارائه چرخش لوازم خانگی بزرگ (یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز)
  • نمایش های دوار اسباب بازی های بزرگ (ماشین ها، چهارراه ها)

چرخش 360 درجه دوچرخه

  • 36 عکس از اجزای
  • پاسخگویی
  • وزن ارائه - دسکتاپ: 1.8 مگابایت.
  • وزن ارائه شده - گوشی هوشمند: 530 کیلوبایت.

 

ارائه چرخش 360 درجه آشپزخانه قابل حمل

  • 89 عکس از قطعات،
  • پاسخگویی
  • متحرک متحرک متحرک
  • وزن ارائه شده - دسک تاپ: 17 مگابایت.
  • وزن ارائه شده - گوشی هوشمند: 1.7 مگابایت.

 

ارائه چرخش 360 درجه کالسکه نوزاد

  • 122 عکس از اجزای
  • پاسخگویی
  • متحرک متحرک متحرک
  • وزن ارائه - دسکتاپ: 9 مگابایت.
  • وزن ارائه شده - گوشی هوشمند: 5 مگابایت.

نمایش محصولات 360 (معرفی)
انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷

نمایش محصولات 360 صندلی


    • دقیق برای تجارت الکترونیک و بازاریابی محصول
    • طراحی شده توسط حرفه ای 360 استودیو عکاسی
    • نرم افزار انتشار منحصر به فرد با ابزار دسته ای فوری
    • کنترل کامل کار منتشر شده شما - میزبانی آن را در هر نقطه
    • پلاگین های رایگان برای Magento، OpenCart، وردپرس و غیره
    • به خوبی در مرورگرهای موبایل و دسکتاپ کار می کند
    • پشتیبانی از کانون گسترده برای تعامل پیشرفته
    • بسیار قابل تنظیم (پوسته، قالب، API، و غیره)
    • سابقه 6 ساله استفاده موفق در سراسر جهان
    • به صورت رایگان، نسخه های PRO و Enterprise عرضه می شود
    • پشتیبانی در ایالات متحده به همراه ارتقاء رایگان (PRO، Enterprise)


     
     
     
     
     
  •  

نمایش محصولات 360 صندلی
انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷

تبلیغات نوین 360 کیف


 

 
 
 
 
 
 

تبلیغات نوین 360 کیف
انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷

تبلیغات نمای 360 محصولات


 

تبلیغات نمای 360 محصولات به همراه توضیحات

بزرگنمایی بارگذاری تصویر hi-res

هنگام بزرگنمایی نقاط مهم برای:

نمایش تصویر با توضیحات پیوند یک صفحه وب تماس با یک عملکرد جاوا اسکریپت بستگی به جی کوئری ندارد

حالت تمام صفحه پشتیبانی کامل Full3D (چرخش در سطوح مختلف) نکات HTML نقطه نقطه ابزار GI

 
 
 

تبلیغات نمای 360 محصولات
انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷

رصد ماه گرفتگی از افق آمل برای اولین بار iran3d360


رصد ماه گرفتگی از افق آمل برای اولین بار

 
 
 
 
 
 
ماه گرفتگی 5 مرداد 1397 که برای اولین بار از آسمان آمل ثبت شده است eclipse مجری : iran3d360 به مدیریت: ستار محمدی satar mohammadi تصویر و تدوین : غزاله شعبانی سرخنی ghazaleh shabani sorkhani وب سایت های ما : www.iran3d360.ir-www.3dfx.ir-www.iclone.ir-www.dijidanesh.ir-www.artsara.ir-www.mysara.ir-www.apksara.ir


مازندران ، آمل ، آفتاب 19

تمامی هزینه ها تا عید ۱۴۰۲ به صورت نیم بها می‌باشد ( عدد ۳ را به ۰۹۳۰۶۷۳۳۹۷۰ ارسال کنید الان)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما